Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prijdu zas

28. 09. 1999
0
0
1336
Autor
Lalinka

jak nakonec opravdova laska vitezi...
tak jedna trosku optimisticka :o)))

..nadeje at da mi klid zpusob jak nechat me byt moct bez vycitek odejit nemuset mu ublizit Slova dve na rozlouceni ani pro mne to lehke neni nezadaji vsak vysvetleni ... posledni polibeni a on o tom jeste nevi.. ... prede mnou bude stat nic netusic bude mne objimat budem si povidat a slychavat slova MAM TE RAD Pak prijde ten polibek v hlave plno vzpominek vyhasne posledni plaminek a ja ... .... prede mnou jsi stal dlouze me objimal a porad povidal o tom, jak milujes svou princeznu a jak moc bys bez ni nemohl zit Jako bys neco tusil plan se ve me dusil pusu dat jsi mi zkusil ale ja uhla...
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 spíš smutné.....nepochopil jsem z toho téměř nic :-)

Bibša
02. 10. 1999
Dát tip
Lálí, optimismem to přímo září, vždycky tu bude někdo, kdo tě bude mít rád a bude Tě chtít a to je fantastické poselství všem zklamaným a osamělým duším. (Není nad to si vybírat:-)

Chvílama jsou ty rýmy tak rýmovaté, že se moc nerýmují ...

Lalinka
01. 10. 1999
Dát tip
Nalim a Merle: ach optimisticke to nevypada, ale je. ;o) Skoncilo to preci dobre, i kdyz mate pravdu, pokud by ho nemilovala, potom by mu ublizila.. ale kdyby ho nemilovala, uhla by??

slavek : jen nemuzu prijit na to, co.. ;o)

slavek
30. 09. 1999
Dát tip
Pěkné. Opravdu. Něco to říká

Merle
29. 09. 1999
Dát tip
Souhlas s Nalimem. Ve všech bodech jeho obhajoby.

Nalim
28. 09. 1999
Dát tip
Teda, hmmmmmm, i takhle to muze byt?
Ale zase takove optimisticke mi to nepripada :-))))
Kdyz ona (nebo Ty) to chce skoncit a on chudak jeden ....
Ale vazne, pokud ho nemiluje, tak mu tim spis ublizi potom, radeji to ukoncit hned ... nebo to dopadne hur.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru