Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o velkých holkách

12. 01. 2007
5
22
5179
Autor
aleš-novák

pro J.

velký holky

kašlou na velký city

myslí jen na sebe

znají svý chyby

a to se mi

na nich

líbí...


22 názorů

a já kde jsem tě už viděl...:o)

Kastel
03. 06. 2007
Dát tip
pár slov co nemaj chybu T

(./ \.)
10. 03. 2007
Dát tip
(oYo).. a ja že to je ještě dívčí (_|_) před (_ | _). Tak to asi nejsou dolíčky.

pěkná sůvička :o)

a já že je to sůvička :))))))))!!!!!

(oYo) to je můj oblíbený smajlík :o) dámy prominou :o)

Ó
26. 01. 2007
Dát tip
...jo...rozumíme si dobře...každý máme své...a to je pěkný...

no, když si tu svojí reakci čtu, moc jsem to nevystihnul...asi tím pátkem odpoledne? Prostě: dík za čtení i přemýšlení...

tohle není o velkých výškově...to je o těch, co si říkají "už jsem přeci velká holka..." Koukání shůry může být v některých situacích taky příjemné :o)

Ó
26. 01. 2007
Dát tip
...mám rád malý holky...klidně mohou být větší než já...na "velkých" mi občas vadí, že se dívají shůry...

když mě se to vůbec nechce psát, co jsem si tím chtěl říct, přeci na každého to dýchne, když už, tak jinak...podle osobních prožitků...: tak jak je to napsané, směřuji na sebevědomé ženy ,přibližně toho druhu, které se ozvaly, že ony tedy nee...:o). Počkal bych si ještě na nějaké mužské reakce, budou-li...

hm? To není pozitivní? Neznám většího optimistu než jsem sám...:o)

avox
14. 01. 2007
Dát tip
no, ale pozitivní pohled na svět... optimisté žijí déle

neberte to tak doslovně, je to jen básnička taková :o) trochu provokuje...

avox
14. 01. 2007
Dát tip
No, člověk se musí mít rád i s chybami, když se jich nedokáže zbavit... ale souhlasím spíš s mořským koníkem... nekašlou, nemyslí... fakt myslíš že jo?

koník ví, ale má na 2. a 3. řádku ne- na začátku :o)

že aby věděl...

návod? Máš špatné počasí? nevěřím :o) taková velká holka...:o)

jestli je tohle návod, tak ho přijímám konečně se mi snad "vyčasí" - díky moc :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru