Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radkovi

13. 01. 2007
15
35
4799
Autor
taktedy

Běžec a trenér triatlonu. 13. 10. 2006 podlehl ve věku 35 let nečekanému soupeři - rakovině.

čím více nemohl

  tím více chtěl jsi žít

     předběhnout čas

     vítr dohonit

však vteřina za vteřinou

    trati tvé

        měnily pásky cílové

 

odpusť

  ač milovali

     my sílu neměli 

       zadržet tě mezi námi

namísto věnce vavřínů

   zdobí tě listy podzimu


35 názorů

pivnik
13. 06. 2007
Dát tip
tise mlcim, sklapim oci...

Fairiella
10. 06. 2007
Dát tip
ano.. *


blok
16. 02. 2007
Dát tip
smrt nikdy není spravedlivá stejnou mírou je jí čas, který nám odměřuje Boží Milost.._:-)*

Ostružina
03. 02. 2007
Dát tip
Bolí *

nonamebeast
30. 01. 2007
Dát tip
smutné, moc, čas dycky vyhraje--

a2a2a
20. 01. 2007
Dát tip
ruprecht myslím, že tvá poznámka, že by to chtělo větší časový odstup, aby věc byla zpracována s větším ndhledem, je správná i dobře míněná. A takto měla být pochopena i autorkou. Ta další polemika už se z obou stran míjí. Rozumím tomu, že někdo má silnou potřebu reagovat spontánně, a to i v méně závažných tématech, řekl bych, že bychom to měli respektovat, zvláště když emoce jsou silnější než jinak vždy potřebný nadhled.

a2a2a
20. 01. 2007
Dát tip
vím velmi dobře o čem píšeš, a jméno Radek je mi blízké stejně, ale to není rozhodující. BOHOUŠKOVI (5.6.2005) Má rakovinu čistý zrak mou bezradnost chlácholí úsměvem a říká - bude líp Z nemocničního lůžka lze spatřit víc než z hřbetu koně Čas je vnímán hloubkou nebe Odtud přichází deště dotknou se země a vrátí zpátky

Earl_Grey
16. 01. 2007
Dát tip
k tomuhle kritika napsat nejde a ani nevím, jestli by to bylo vhodné...

ruprecht
15. 01. 2007
Dát tip
hmmm...

NePoe_ta
15. 01. 2007
Dát tip
ruprecht - ne vše na co kritika nemůže vztáhnout ruku, přišít hrubou záplatu nebo nebo vynášet nad nebe, vláčet v prachu, je nutně bezcenné. Nakonec i kdyby vystavená dílka na Písmáku nesloužila k jinému, než k ocejchování kritikou a tipy, tolik užitečné pro kritiku samou, - být k ní nesmlouvavě kritický. Domnívám se, že výsadou písmáckého fóra (a podobných serverů) je zrcadlit bytí a zažití z něho, které se zrovna děje - bez konfese, a především stran koryt a hrází vystavěných komercí. Je principem komerce vždy a za každou cenu ohodnocovat výkony, obnovit síly z výtěžků. Ale o to zde přeci nejde, doufám. Mnohé zde vystaveno by zvětralé pivo, lecos vyčnívá pýchou, mnohé pokulhává ve své neumělosti, ... ale veselost, vzletnost, vášeň, důvtip, zmatek i bolest z hledání - po způsobu, jímž sluneční paprsky dopadají na drolící se zdi, mne naplňuje úžasem, který stojí za to bych odhodil sobě tolik vlastní cynizmus k 30ti stříbrným :) Nevím jak Tobě, ale pokud mne zde něco vzalo dech, pak důvěrná náklonnost a laskavý soucitný respekt některých autorů, třeba jen s sobě samému. Buď na sebe hodnější ... :)

ruprecht
14. 01. 2007
Dát tip
Nějak jsem přehlédl,že už jsen ti odpověděl,tak to máš dvakrát.A jak mám vědět v čem spočívá smysl tvojí tvorby?Ale už ti dám pokoj.Nic proti tobě nemám.Jenom nechápu,proč stojíš o kritiku,když ta svoje kuřátka potom chráníš jak kvočna?!

ruprecht
14. 01. 2007
Dát tip
Tvoje citové pohnutí je dobré tak akorát do památníčků.Ojevuješ Ameriky dávno objevené,samá slova bez původní myšlenky.Ale pokud jsi se sebou spokojená,užij si ten svůj piedestal dosytosti.

krempi
14. 01. 2007
Dát tip
je to fajn...

Tom
14. 01. 2007
Dát tip
libi se mi poznamka od Umprdentální_Kandelábrdelismusa i kdyz chapu i autory, co cast sve tvorby nechavaji sami pro sebe nebo uzsi publikum. Nechapu ale proc se lide strasne rozciluji jen proto, ze ma nekdo svuj styl pri psani kritik

SENIOR
14. 01. 2007
Dát tip
Honzyk: Možná že se jakoby dočkáš, už delší čas uvažuji že toho tady nechám neboť mi celá tato švanda jakože zahlcuje víc času než unese mé bedroví. A vůči urážkám už jsem dávno imunován, takže do toho.

taktedy
14. 01. 2007
Dát tip
Ruprecht - já taky netvořím za účelem něco někomu dávat. Vlastní smysl tvorby spočívá zcela jinde...víš: )

ruprecht
14. 01. 2007
Dát tip
Bohužel tvoje citové pohnutí asi nikomu nic nedává.Je to nanejvýš věnování do památníku.

Honzyk
14. 01. 2007
Dát tip
Seniore, sem nehodi se vubec, ale vybirat si chvili jinou nebudu...-: slova, jez mi jdou, a to mi ver, jen tezce pres patro: jdi uz konecne do prdele--!---

SENIOR
14. 01. 2007
Dát tip
Konkrétně tohle jakoby není moje chyba, v tomto znění mi to poslal Noe1, když jsem ho jakože požádal o pomožení a opravovat-rýpat do toho nebudu, dalo mi urputnělou práci aby tentoby jako odkaz vůbec fungoval.

Tohle by se fakt asi kritizovat nemělo. A nechávat si to v sobě? Proč? Když tento server unese ty tuny fekálií a ejakulátů, proč by neměl vydržet jedno upřímný vyznání???

taktedy
14. 01. 2007
Dát tip
Seniore....znalost pravopisu však rozhodně zbytečná není. Předchozí - dle vzoru jarní. Cituji Tě: "Píši kvalitní poesii.tady je odkaz na můj předchozý, dnes už jako skoro neplatný nick Voloďa."

taktedy
14. 01. 2007
Dát tip
Ruprech - poezie je o intimitě, rodí se z vysoce pozitivního či negativního citového pohnutí. Zkus to někdy: )

NePoe_ta
14. 01. 2007
Dát tip
SENIORE, na rovinu! Redaktor čísel, od 1 do 5, reaktor zatuchlých sraček!

ruprecht
14. 01. 2007
Dát tip
Je to přespříliš intimní. Podobný prožitek bych si ponechal v sobě a zpracoval později s větší nadsázkou. Zatím to na mě působí téměř vyděračsky.

SENIOR
13. 01. 2007
Dát tip
Nekdy jsou slova jakoby zbytečná.. 3-

Jezuita
13. 01. 2007
Dát tip
Nikdo nemá jistotu...mysleme na to.

Jendula
13. 01. 2007
Dát tip
Příliš smutné.

Incognito
13. 01. 2007
Dát tip
smutné *

Honzyk
13. 01. 2007
Dát tip
..co rict..? --------

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru