Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chudoba, bohatství a smrt

14. 01. 2007
2
8
1341
CHUDOBA, BOHATSTVÍ A SMRT Vím, že nebude chudá a pro jiného je jí škoda. Proč někde hledat by měla, když já jsem ten, kterého chtěla. Krásná zrovna nebyla, však touha se mě zmocnila. Touha po jejím věnu, co dostanu, když si ji vezmu. Teď, když už jsme svoji, já s ní užiji si. Její ošklivost s ničím srovnat se nedá, snad jen s koštětem by byla svorná. Teď už nejde jen o to věno, jde o mojí čest, o mojí hrdost. S tím se nedá žít, zabiji sebe, nebo ji. Tohle nebylo v plánu, to co stalo se k ránu. Teď už pozdě je, slunce již vysvitlo. A kvůli tomu zápachu, nechat ji tu nemohu. Snad když přiznám se, soudce mi pomůže. Pořád je lepší dlouho sedět, než se na oprátce věšet. Mé srdce teď rychle buší, já cítím, že něco děje se s duší. Má duše teď opouští tělo, umírám pro svojí slabost.

8 názorů

píšu píšu, mám jich spousty, asi zase nějaké přihodím, teda asi nebudou nic moc, ale :-)

Já zkouším psát cokoliv, i s rymi, ale tahle je moje první, několik let stará, snad se trochu zlepšuju

Tak za to místoí díky

Honzyk
14. 01. 2007
Dát tip
...ale di ty---)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru