Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S tebou

14. 01. 2007
1
16
1845
S TEBOU Chtěl bych být polštářem, na který svojí hlavu pokládáš. Chtěl bych být peřinou, kterou se v noci přikrýváš. Chtěl bych být postelí, na kterou svým tělem uleháš. Chtěl bych být zrcadlem, do kterého se každé ráno podíváš. Chtěl bych být věcmi, kterými se před zimou ukrýváš. Chtěl bych být zemí, po které se procházíš. Chtěl bych být vzduchem, bez kterého nemůžeš žít. Chtěl bych být ten, který bude vedle tebe stát. Chtěl bych být tím, který s tebou bude napořád.

16 názorů

to je taky moje jedna s prvních, když každý, proč zrovna já ne :-)

Celebrian
25. 03. 2007
Dát tip
jedno velké ne...tohle píše snad skoro každý věř, či nevěř, mám jednu téměř totožnou, takovou mou začátečnickou :-)

Sem citlivej, někdy, ale spíš mě něco inspiruje, většinou ženy, děkuji

To sem moc rád, mivám spíš kritiku. Romantickej sem, ale blázen. Děkuji za tip i za to, že čtej i jiné mé díla :-))

dobrá... já si teda počkám... :o)

tak ja to vyzkouším až bude muza doma :-)

wildo, nekecej - čejkspír musíumět... ;o)

to asi neumím, promiň

aj mně Honzyk někde vyčítal velkou odevzdanost... každej je holt jinej... ale na klasika nic moc teda, fakt... zkus to líp.. :o)

Jasný, v poho, zatím nejsem, tak je to ok

Honzyk
14. 01. 2007
Dát tip
...jasny...:---ja to nemyslel zle........o)))

Když budu zamilovanej, tak ne, budu jí chtít dát vše, celí se jí odevzdat

Honzyk
14. 01. 2007
Dát tip
..no, to budes mit tezky, navic nevomrzi (to)?... jen muj nazor: prehnane odevzdany...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru