Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Solnička

17. 04. 2001
5
0
2469
Autor
Valéry

Docela malá, v pihách a vlasech narychlo sepnutých s punčochou jak spící užovkou přes židli a košilí sváteční nevyžehlenou v dlani s letmým dotykem s očima unavenýma úsměvem nedokončeným se zlobou a talířem který zůstal na polici anebo na tisíc střepů na podlaze s polévkou přesolenou a mlčením trvajícím dlouhé odpůldne v pohlazení po milování v obličeji spícím s pusou pootevřenou v úleku nesmyslném či slovech někdy zmatených, je veliká láska.

 


Wiki
04. 08. 2002
Dát tip
docela malá je veliká láska :-) ale to už jsem jednou asi psala :-)

Sala
15. 09. 2001
Dát tip
vracím se letmým dotykem úsměvu nedokončenému s pusou pootevřenou tiše postát a nedýchat protože je to prostě...!!! co bych tady planě...***!*** Nej !

hermit
06. 06. 2001
Dát tip
*****!!! skvělý!!!

Sala
08. 05. 2001
Dát tip
A jóó, su já to ááááále...:) dostatečně konzumu od žida křídlem potrefená... za vidinou střelecké sezóny jdu se něco pod rukou ze střívek (až napilno) přiučit.. skalpel už jsem nebolestně přiřezala. Co takhle, -smířlivě- menší koštovný ouplateček od Jelínka před? Muuuška jenom za cíl zlatá... voperuji ohmataný u pomluvy rohlík :))) teda, co z něj zbylo..:) jsme čeledí hladové :)))

Valéry
07. 05. 2001
Dát tip
Salo! jak můžeš moji donáškovou službu takhle pomlouvat? Vždyť před expedicí osobně všechny houstičky prohmatávám, olivky olizuji, láhve koštuji, tiramisy týrám a chlebíčkům pohlebuji. - Vzpomeň si, nebyl ten rohlík od žida? Tak střívka bys mi z útrob odborně tahala jo? A z 0 na 4 mě překládala. Takhle ty na mě !? :(( Dávej si bacha, jdu se podívat kdy nám začíná střelecká sezóna. :))) Mamlakat: Když mi onu inkriminovanou punčošku pujčíš k podrobnému ohledání povím ti o tobě všechno. A samé hezké. :)

Sala
02. 05. 2001
Dát tip
No jo, donáškové zkušenosti..:) považuješ-li za odškodnou zkušenost vylomený zub za tři dny starý lahůdkový rohlík, kyselá náprava u zubáka ks/á 500,- kačulí českejch..dej si dohromady, proč jsou básníci tvého formátu (tuším A4) tak často na mizině..no dobře A0 je větší :))) nulu jsem nechtěla napoprvé, abyses neurazil, vyzdvihávat. :) Můžeš si i jinak zoufale u kůrky přivydělat...navrhuji: :) :) :) dát si odborně vytáhnou tenké básnické střevo; orgány prej dou docela dobře na odbyt taky :)))) něco by o tom moh i dr.strom :))) Solí chleba u výživy chutí nepřejdu, drží se mě až při buňkách, odmala. :)

Sala
02. 05. 2001
Dát tip
..krom jiného, se tak vítaj návštěvy, chicht..co ty přes práh -básničkama- na to? fórek - mám se družit až přes dveře zakázaný :)

Valéry
24. 04. 2001
Dát tip
Chápej Mamlakat že neuvedenou součástí onoho výše uvedeného je i tajemství, přece bys nechtěla abych tě o ně připravil. :)))

Mamlakat
24. 04. 2001
Dát tip
o tajemství????!!!! Vždycky! :))) pokud je o mně, pak to pro mě nemusí být tajemstvím... nijak ho proti sobě nezneužiju ani se sobě nevysměju! i tak to dělám dost často :))) ony ty užovky, potvůrky, vždycky vyklouznou z ruky a už je nechytíš, jenom když spí přes židli... no, ale to bych je zase probudila...:)) tak a teď to tajemství...!!!

Valéry
23. 04. 2001
Dát tip
Krásná Mamlakat, pozorně mě poslouchej a nespi mi tu s pusou pootevřenou: Tvé: "už nikdy neříkej.... (anebo jo... :)))" a Mé: "slovech někdy zmatených" Víc polopaticky už neumím. :)) Salo: Chápu že po opulentní konzumaci vybraných lahůdek, naší firmou dodaných až do ateliéru pod hvězdami, (mimochodem dodnes nezaplacených) Ti přišla chuť na chléb a sůl. Ale neboj, to rychle přejde.

Mamlakat
23. 04. 2001
Dát tip
Valéry, jasně, to jsem tedy pochopila stejně! :)) Ale lekla jsem se...no... :)

Valéry
23. 04. 2001
Dát tip
Mamlakat: "v úleku nesmyslném" Bože !!! Já jsem snad geniální ! :)))

Mamlakat
23. 04. 2001
Dát tip
:)))))) No, dobře! Ale co to ostatní.....

Mamlakat
21. 04. 2001
Dát tip
Mě???

Valéry
20. 04. 2001
Dát tip
Vidím Mamlakat, že těmito slovy: "či slovech někdy zmatených," jsem Tě skvěle vystihl. :o)

Sala
19. 04. 2001
Dát tip
sůl!!! je všechno co k životu potřebuji :-))) číst Tě!!! a posolený krajíc...:) nádhera

Merle
19. 04. 2001
Dát tip
JO...

Mamlakat
18. 04. 2001
Dát tip
uáááááá!!!!!! takový věci už nikdy neříkej.... (anebo jo... :)))

Pája
18. 04. 2001
Dát tip
krásné

inventor
17. 04. 2001
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru