Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Začiatok tvaru formy (alebo ako forma dostala tvar)

Výběr: Aššurballit
14. 01. 2007
10
11
2389
Autor
rudko
    Pozoroval odraz sveta v okne, z nozdier neprestával vychádzať horúci vzduch, obaľujúci tvary. Papierový ľudia v odraze, jedine on bol skutočnejší odrazený ako naživo...
 
    Stál, sedel, poskakoval okolo nich, našiel dva zaujimavé typy. Prvého oči sťahovali do hĺbky, k sebe, druhý prenikal do hĺbky k ostatným.
 
    A zviera sa neprestajne predieralo napovrch....
 
    Ostatných oči, prázdne, zahanbené z pocitu vlastnej opustenosti samého so sebou. Chcel pomôcť preto naberal vedrom s príliš dlhým lanom, takže ho nevládal vytiahnuť až hore, pričom sa väčšina obsahu vyliala a zvyšok nestačil. Cestou nahor sa nabaľovali slová, vraj nebezpečné....
 
    Bežne bolo spútané dole v tme jaskyne, kam neprenikalo svetlo. Škrípanie reťazí nebolo počuť, jediné, čo sem tam vyplynulo na povrch sa prejavovalo vo vyššom ľavom kútiku pri úškrne. Všetci ho mali v sebe, od detstva spútavané stále silnejšie. Náhodne sa utrhlo a s mocným ryčaním predieralo napovrch.
 
    Snažili sa prehlušiť hluk vlastného seba ktoré vznikalo z ticha. (Preto nosili náhradné baterky k mp3 prehrávaču) Báli sa vlastných myšlienok, vytryskovali keď neprichádzalo nič zvonka.
 
    Zmocňovalo sa ho celého, búšenie srdca, zoslabené ruky a nohy. Hodilo ho na zem v kŕči pritiahol nohy k brade, rozochveli sa končeky prstov a rozbil okno stoličkou.
 
    Zviera sa utrhlo a nesnažil sa ho spútať. Všetci, čo to videli ušli, zostala jedna, neveriacky pokrútil hlavou a prestal vnímať.

11 názorů

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
fakt... to je OSUD

rudko
16. 05. 2007
Dát tip
fuf... inak vsimla si si, ze som odpovedal presne o hodinu... presne na sekundu... riadna nahoda....

rudko
16. 05. 2007
Dát tip
rad som tak ja

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
toto lubi mne sa

hm, ani mňa to nenadchlo, každopádne dík za avi;)... je to zaujímavé, ale...;)

palino8
13. 02. 2007
Dát tip
rozhodne je to zaujímavé, neviem však, či ma to nejako extra nadchlo ale avi

Najmladšia
30. 01. 2007
Dát tip
paradnicke....

Háber
15. 01. 2007
Dát tip
zaujímavé

Honzyk
15. 01. 2007
Dát tip
**

...podla mna dost dobre..na hranici s poeziou... ...bez nejakych vacsich zadrhelov...silne...

zana_zana
14. 01. 2007
Dát tip
super terno*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru