Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

večer

14. 01. 2007
14
35
4743
Autor
Markel

dnes večer

Siluety kopců

na chvíli

sklonily černé hlavy

to aby slunce

rukama krvavýma

požehnat mohlo

růžovým  krajinám

poddaným


35 názorů

Jindrall
23. 08. 2007
Dát tip
aneb direktiva z analu jindrovi poeticke demagogie :D

Jindrall
23. 08. 2007
Dát tip
ja mel na mysli prave to ze nejsi prvni zeo... toe neco co tu bylo milionkrat a mozna vic... je to snad nejpoetictejsi vec co napadne burana pripohledu na zapad slunce... jedina poeticka vec co ho napadne... je to tak obycejne neoriginalni a nudne az se clovek musi pozastavit proc nekdo relativne basnicky schopny tohle dokaze jeste v basni pouzit... a obhajovat to tim ze to udelali i jini je nesoudny blabol... prave toe argument proti...

Markel
23. 08. 2007
Dát tip
Jindrall: ne, není, myslím, že nejsem první, kdo našel spojitost tohodle druhu, měj se fajn, díky za návštěvu, považuji si to :_))

Jindrall
22. 08. 2007
Dát tip
krev ve spojitosti se zapadem slunce je neco neuveritelne strasneho

Markel
16. 02. 2007
Dát tip
gaucho: díky moc za milou návštěvu :-))

Markel
07. 02. 2007
Dát tip
Háber: díky moc, když jsem byla mladší, měla jsem ráda rána a jara, dneska, když už nejsem z nejmladších, mám ráda večery a podzimy :-))

Háber
06. 02. 2007
Dát tip
farebná má atmošku večera pekná T

Markel
02. 02. 2007
Dát tip
Usmáty_autor: Děkuji za návštěvu i kritiku, já taky růžovou barvu nemusím, ale ta krajina, kterou opisuji, byla opravdu celá v růžovém jakoby oparu, nemohla jsem jinak :-))

začiatok je podstatne lepší...taký tajomný, na konci to čaro sa troška vytráca...ale kvôli začiatku, ktorý som si mimochodom prečítala asi 5x:D, * A nemám rada ružovú...teda niektoré odtiene...ja viem, som zaujatá...no a čo?:DDDD

Markel
31. 01. 2007
Dát tip
Robinia: díky za návštěvičku, jsem potěšena :-))

Robinia
30. 01. 2007
Dát tip
Mám ráda západy slunce...

Markel
16. 01. 2007
Dát tip
guy: budu se těšit, doufám, že až o sobě dáš vědět, nebudu zrovna ve třetím patře v kanceláři č. 316 (přestěhovali jsme se ze čtvrtého patra, je u nás teď v novém roce pěknej šrumec, neb musíme do sebe vstřebat asi 30 lidiček ze zrušených satelitů) mučit hloupýma otázkama nějakého ubožáka a nebo nebudu na opačném konci světa (to jsi uhodil hřebíček na hlavičku),kam se chystáme s manželem na začátku dubna, protože jsem ušetřila mooooc peněz a nevím, co s nima :-))

guy
16. 01. 2007
Dát tip
o.k. - zkusím to - pokud nebudeš zase zrovna na druhým konci republiky nebo světa :-)

Markel
16. 01. 2007
Dát tip
guy: tak mne tam někdy navštiv, já se stále v poslední době usmívám, co kdybych Tě tam někde potkala a pomyslel by sis,pokud bych se mračila, že jsem protivná :-), jiná než se jevím na P., nebo myslíš, že je dobře, když se lidi znají jen virtuálně a kdyby se poznali, tak by byli třeba zklamaní?

guy
16. 01. 2007
Dát tip
pardon - vloni jsem měl napsat - letos to ještě nezačalo :-)

guy
16. 01. 2007
Dát tip
náhodou o něm vím docela dost, zvláště letos jsem tam u vás byl pečenej vařenej .. ale nikomu jeho chleba nezávidím a nenadávám .. :-)

Markel
16. 01. 2007
Dát tip
guy: co ty víš o eráru, někdy dost tvrdě vydělanej chlebíček, ten si dám do mošničky a putuju krajem, ptáci zpívají, nikdo mi nenadává, že si žiju dobře z jeho daní................, vzácný chvíle :-)))

guy
16. 01. 2007
Dát tip
no, holt vy z toho eráru si to dovedete zařídit .. my normální smrtelníci a daňoví poplatníci si o takovýhle věcech můžem nechat jen zdát .. nebo číst :-)

Markel
16. 01. 2007
Dát tip
guy: díky, že jsi tu byl, možná jsi ho ani nepropás, páč já byla na opačný straně republiky v tu inkriminovanou dobu, kdy se večer předváděl ve svátečních barvách jen pro mne :-)),mám zkrátka protekci, někdy....

guy
16. 01. 2007
Dát tip
hm, hezky růžový večer .. já ho asi propásl .. :-)

Markel
16. 01. 2007
Dát tip
Oldjerry: moc jsi mne potěšil, díky :-))

Oldjerry
15. 01. 2007
Dát tip
Markel - to nemá chybu ! Dlouho jsem od tebe nic nečetl, tohle je první a pro mne je to bomba.

moc děkuji :)))

vesuvanka
15. 01. 2007
Dát tip
díky, mám radost, že se obrázky líbí :-)))

vesuvanka
15. 01. 2007
Dát tip
díky, mám radost, že se obrázky líbí :-)))

Markel
15. 01. 2007
Dát tip
vesuvanka: díky moc, Jani, za návštěvičku,pochvaličku, za krásné obrázky Diana: jsem moc ráda, že jsi tu byla, že líbilo Jarmila_Moosová: Ó, díky , i za Vesu, měj se krásně, mám ráda Tvoje básně :-)) supizmus: za kukýnka děkuji, jsem moc ráda za tvoje uznání Craerassy: jsem ráda, že se Ti líbí, byl to opravdu zážitek, měla jsem na něj i čas, to bylo důležité, být ve správném rozpoložení, už dlouho jsem nebyla tak ráda na světě :-))

Craerassy
15. 01. 2007
Dát tip
krásná je, Markel...má živé obrázky:-) *

supizmus
15. 01. 2007
Dát tip
pěkné, i s těmi obrázky

Holky, jste jedna šikovnější než druhá /mar + Ves/ ***

vesuvanka
14. 01. 2007
Dát tip

vesuvanka
14. 01. 2007
Dát tip

Diana
14. 01. 2007
Dát tip
Opravdu krásné!***

vesuvanka
14. 01. 2007
Dát tip
Markel, nádherný obraz západu slunce v mé milované krajině, ani nevíš jakou radost jsi mi udělala touto básní, díky, TIP

vesuvanka
14. 01. 2007
Dát tip
Markel, nádherný obraz západu slunce v mé milované krajině, ani nevíš jakou radost jsi mi udělala touto básní, díky, TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru