Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

československá manga

18. 01. 2007
5
8
1938
Autor
Najmladšia

Venované Tomášovi a všetkým šťastným ročníkom 1983:-)...lebo taká blbosť...

Krtečku neutekaj...soplák drzý, nemyslí na moju chabú výdrž.
Lopata nad  hlavou mi začala byť príliš ťažká, v ramenách ma štípalo.Bola som rozhodnutá dnes sa na to vykašlať a zľutovať sa nad biednym životom.
V tom Krteček zrazu zastal.....Hele,hele...chudák,čevená cenzúra v období jeho vzniku mu z "Sloboda!" ,"Prič se železnou oponou!" spravila "Júúj!"  "Pojd"! a "Jejda"!
Zastala som vedľa neho, lopatu pustila na zem a spotené čelo utrela chrbtom ruky...čo je ty zmrd?.
Hele,hele...pod trávou sa niečo pohlo a Krteček sa ma od ľaku chytil za členok. Bližší pohľad mi prekvapivo nepovedal čo to je....Sakra aby to bol  další krtko.
Zase ta to tam pohlo a Krteček hrešil ako pohan (len tak ako vedel)...Júúúúj!...lebo si od strachu osral kožuch.Odutekal k záhradnej hadici, troška sa skultúrnil a už sa ma zase krčovito držal za nohu.Palcom som odvalila korene.Bola tam hlboká kolmá nora. Chytila som Krtečka za nožičky, že ho tam šupnem,nech spraví prieskum..to by ste neverili koľko má sily.
Jejda...a hodil tam kamienok,že podľa dlžky letu vypočíta hlbku...natrčil ucho,potom rátal na prstoch a jejda!
No že aký si ty múdry chlapec, a to je koľko?
Krteček si uvedomil chybu komunikácie a dobrovoľne si sadol na okraj diery. Príliš dlho váhal,tak som ho tam sotila.
Dlho sa nič nedialo,čakanie na letnom slnku je otrava, ľahla som si do trávy.
Ked z diery začali na povrch doliehať zvuky a vyzeralo to že veci sa niekam pohnú, zo sústredenia ma vytrhol tieň.
Hej sestra,čo robíš,...Tomáš ma tak často volal,aby mi ukázal, že medzi nami nie je emocionálne puto, hoci sme rodina.
Práve som sa snažila zabiť toho krtka, ked v tom...
Parádna story...nevzala si mi zapaľovač?
Hodila som po ňom zapaľovač s obrázkom dvojplošníka a malou britskou vlajkou.Ten človek ma  vie nasrať.Trávu som dala naspäť a šla som si spraviť čaj.



8 názorů

Vole
12. 02. 2008
Dát tip
mas malo tipov :)*

Najmladšia
20. 02. 2007
Dát tip
špinku?..kde?...tu....a teraz?

palino8
20. 02. 2007
Dát tip
niečo tam máš

Najmladšia
23. 01. 2007
Dát tip
dakujem:-)

Najmladšia
22. 01. 2007
Dát tip
dakujem vam Johny45: ako inak? Eva_medvedikova:dakujem

johny45
18. 01. 2007
Dát tip
Hm, celkom dobra haluz...zaujimave, vtipne citanie... Mozno ten koniec mohol byt inac, ale celkom to uslo... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru