Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diagnóza

23. 04. 2001
7
0
2526
Autor
Naso

a lieky nedostať...

Puška mi mieri do ľavého oka z juhu sa šíria poplašné správy zdraví sa zdravia pokojne Absurdné? Ani nie Môj hlas sa strácal vo vojne nekonečnej ľudskej riavy moje rozbehy tlmili stovky blokád O čom to hovorím keď bežím neviem kam? Dýchaj zhlboka vravieva život-tréner a hovor zreteľne pridáva sa doktor osud Od súdili ma na život v rade Čakanie ne niečí hlúpy úsmev na výstrel dobrého slova na veľkodušnosť úplatkových rúk na zdvihnutý prst múdrejších a mocných Komédia Teátro Hluk V kúte klietky bojujem o svoje ticho Vypľúvam zubadlo a hádžem opratami o zelené steny normálu Vyliezam z obalu roboopa do trinástej komnaty vzdoru Na mojej adrese hlásia poruchu správania Pochodový tlkot srdca sa zmenil na country-bál Som asociál Symbol nebezpečnej míny Iný Potencionálny šírič nevier (neveril v správnosť pólov, vybral sa na sever) Odvážlivec veľký (skutočnosť keď kúpe sa pozerá do kľúčovej dierky) Ľavou nohou do myšlienok vstúpil Hlúpy rebelant čo utiecť z istoty sa strojí Chorý!
aqua
25. 11. 2001
Dát tip
Čakanie na niečí hlúpy úsmev na výstrel dobrého slova ............ a pušný prach sa tiež už minul

Print
24. 04. 2001
Dát tip
*!!!

Bacil
23. 04. 2001
Dát tip
Toto je trošku iné, ako od Teba poznám, ale určite nie horšie.

Miroslawek
23. 04. 2001
Dát tip
nesnáším doktory a nemocnice juj tyhle verše nikdy více ale jsou dobré ;o)))

clovrdik
23. 04. 2001
Dát tip
Nádhera, člověče, nenacházím slov, fakt se Ti tahle báseň velmi podařila a dávám TIP, je fakt zaslouženej.

Naso
23. 04. 2001
Dát tip
ojoj, pozerám že chybička sa predsa len vlúdila. Nemá byť potencionálny ale potenciálny. Ako to tu opraviť? (som v podstate stále amatér....)

kosa
23. 04. 2001
Dát tip
na potenciály se vykašli, i tak je to naprosto dobrý

maty
23. 04. 2001
Dát tip
Tak nějak jdeme tím životem všichni,jen to neumíme tak dobře vyjádřit a sdělit jiným...Tip.

brooklyn
23. 04. 2001
Dát tip
Naso, rebelante, rebeluj takhle dal, a jako pohonnou jednotku Ti natankuji TIP.

NoHead
20. 04. 2001
Dát tip
tusim si sa nasr...dil celkom ti zavidim tie podarene rymy (ako to ze mne sa ziadne nedaria!?!?!) tema je sice nie prilis poeticka, ale je to fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru