Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněží do vánice...

24. 01. 2007
20
48
3980

S pravidelnými dávkami Hepylajfu se snažíme přežívat... Někomu se to daří s noblesou. Někomu se to prostě jenom daří. A někomu...

 

 

Jsi stejný jako sníh.

Napohled tak krásně bílý…

ale přesto,

kdybych tě rozpustil…

 

 

řekl a dal si svou poslední dávku…

úplně…

poslední…

 


48 názorů

hmmm*

Já vím, já to i tak pochopila, nicméně mi to nedalo si nerýpnout :)))) Děkuji...

Tak na to, že je to strašný, ale přesto dáváš tip, děkuju :)

Mr.Pidluke
20. 02. 2007
Dát tip
tak ty frčíš jo? Ještě jsem nikdy nerozpouštěl,ale slyšel jsem, co se stane..ajaj!!§ §*§..tady!

Hrůza,ale pravdivé......

ok, beriem na vedomie, vidím;) to mi stačilo...teraz spokojná***

O.K. ale to by tam muselo být KDYBY tě rozpustili...a to na mě už nepusobí tak osobně...přijde mi to, že takhle, když to říká on sám sobě, takže to má větší efekt, aspoň pro mě teda. Ale máš pravdu, že by tam byl aspon rytmus, i když nevím, zda u tohoto díla o něj stojím...

ale si mi neodpovedala, že prečo nie rozpustili, to i na konci...aby to malo lepší rytmus...prečo?

nemusíš se stydět, já jsem si spletla dvě osoby a automaticky předpokládala, že to víš:) márdi je jeden frontman z jedné skupiny, a má takový podobný styl textový:)

NO, i přesto, že nevím, kdo je to Márdim(a hluboce se stydím) tak děkuju :o)

zvláštní. miniatura, doslova.. a dost zvláštní, protože nevím, co si mám o ní myslet. ale ten prolog zase.. víš co mám dojem? že se začínáš podobat márdimu, v tom obsahu. a to je pochvala mnóga velká;)

Jakubisko: No...u tebe člověk nikdy neví... a já si chtěla být jistá :)))

Jakubisko
04. 02. 2007
Dát tip
Kdybys to třeba jen tak naťukla....tak je možný že bych to i pochopil...;)))

Jakubisko: Ale tak brouku...já myslela i na tebe :))) Chiméra: Já vím...však v pohodě. :) I tak děkuji

Chiméra
04. 02. 2007
Dát tip
Promin, ale nekdy mam jen takovou ctivou naladu nez abych psala naky rozsahly povidani k tomu,ale abych aspon nak dala najevo ze se mi to libi, tak napisu neco strucneho:)

Jakubisko
04. 02. 2007
Dát tip
pche....sem myslel že ti jde hlavně o tu kvalitnější čtenářskou základnu ;))

flegy? Zmatená? Nezdá se mi... ale děkuji za názor. Chiméra: Stručné :) Natalis: Tak smutně rychle? Nebo spíš tak rychle do smutna? Alejandra S.: Hmm...věc názoru...asi :) Jakubisko: Protože existují takoví, kteří by to nepochopili :D Usmátý_autor: Přemýšlej, přemýšlej ! Ivo Koivo: No, tentokrát to Naohavica není...dík za zastavení. Pseudovíla: To jsem ráda... Amiška: To víš, krize je krize. A když ti dojde hepylajf, tak přijde absťák...

Amiška
04. 02. 2007
Dát tip
to je hrozný ale působivě napsaný za to:*

Ivo Koivo
04. 02. 2007
Dát tip
takové noblesní trauma,tip

neviem, je to geniálna vec, ale do rztmu a tak proste bz mi sedelo... rozpustili, nie rozpustil...proste bz to nabralo aj nádych niečoho, ale je to zaujímavý nápad... ešte porozmýšľam nad tipom

Jakubisko
31. 01. 2007
Dát tip
proč to na závěr všechno vyklopíš? ztrácí to tím takřka veškeré kouzlo...:(

Natali_A
27. 01. 2007
Dát tip
neříkej po roce??? to je to tak strašně dlouho? proč to běží tak smutně rychle... žádné mazání nebude prosím:o) s pozdravem:)

Chiméra
27. 01. 2007
Dát tip
zajimave...*

Nats: Tos neměla... já ho chtěla smazat... Takhle mi to už bude docela líto, když to dostalo od tebe oblíbenost(asi po roce :))

Natali_A
26. 01. 2007
Dát tip
jo princezno není to žádnej marnej pokus , je to skvělé. smutné, kturé atd. žádný marný pokus, kdepak. nejdřív jsem myslela že to bude něco o lásce atd, ale není, úžasně si mě překvapila když jsem to četla valila jsem oči a fakt je to moc dobré, moje zlatá Maruška:o) . tip a oblíb atd.

Děkuji všem... Byl to jen můj (marný) pokus...

Oldjerry
25. 01. 2007
Dát tip
Já to vidím jako trochu odstrašující pohled na absenci vůle - u narkomanů celkem obvyklou. Autor to může vidět, aniž by sám byl narkomanem. Každý cikán hádá podle své planety...

SENIOR
25. 01. 2007
Dát tip
To odmítnuto ke komentáži. Drogy. Nehodnoceno.

Honzyk
25. 01. 2007
Dát tip
zlatá...

(závorka)
25. 01. 2007
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

ceder_john
24. 01. 2007
Dát tip
ty bereš drogy a píšeš takhle?

Jolana19
24. 01. 2007
Dát tip
ano, někomu ne

vyzní to skoro až směšně

Nickyx
24. 01. 2007
Dát tip
uff..

Ostružina
24. 01. 2007
Dát tip
Jejky :(

Alojs
24. 01. 2007
Dát tip
no jo... jsem kretén... je pozdě a jsem přeušenej těma skriptama, kterým vůbec, ale vůbec nerozumím :)

Rabb
24. 01. 2007
Dát tip
Alojs, chcešli si drogu střelit do žíly, musíš ji rozpustit.. :-)

Rabb
24. 01. 2007
Dát tip
asi se přešlehl.. nemá podceňovat chemii.

Alojs
24. 01. 2007
Dát tip
možná mi tam trochu hapruje to "rozpouštění", které ke sněhu sedí, k drogám už moc ne. ale možná se mýlím. každopádně jsem si to přečetl víckrát, zamyslel jsem se u toho a už jenom za to (že jsem u miniatury strávil víc, než je obvyklé) si tipnu.

Anyz
24. 01. 2007
Dát tip
hm hm S pravidelnými dávkami hepylajfu se snažíme přežívat... hm mozna bych dneska taky potrebovala jednu je to zvlastni kor kdyz mam v hlave sami snih vsude kolem me je snih a tak

Sama nevím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru