Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak v půl sedmé odpoledne v sobotu....

27. 01. 2007
2
9
2228
Autor
Liane

Nesnažte se chápat, ti kteří mě neznáte... Jenom se pobavte... Se mnou...

Na hraně
dekadentního
utápění se
ve vlastní představě
o dokonalém prožitku...
Jsem si řekla

DOST

Napila se
červené
bílé
a občas taky černé noci

Zelená liška
se mi slastně protáhla na klíně
Podívala se na mě
lehce ustaraně
A vrátila se do kotce

Konec dalšího
mého
obyčejného dne

9 názorů

Liane
29. 01. 2007
Dát tip
Ale to vůbec. Vždycky jenom bílá magie. Já mám černou duši i tak dost, musí v tom být rovnováha... ;)

Ian Storm
28. 01. 2007
Dát tip
Zajímavé. Symbolické texty mám rád, číst je je jako luštit rébus. Jen asi budu potřebovat pár dalších děl, používajících stejný kód, na porovnání, abych se dobral nějakých skandálních odhalení. Ohledně té záhadné barevné imprese je docela vtipné, že jsem se právě dodíval na Hercula Poirota v Záhadě modrého expresu :o). Začínám mít pocit, že je za tvými básněmi nějaká černá magie.

Ó
28. 01. 2007
Dát tip
...přesně...zajimavé může taky být...když si na hraně řekneš... ano ...osobně se na to docela těším ...dekadentní utápění má cosi do sebe...a já na to nemám...dekadentní snění ...snad...

Liane
28. 01. 2007
Dát tip
Dekadence není v té básni, to je pravda... Holt se musím smířit s tím, že ta je ve mně... Díky

Ó
28. 01. 2007
Dát tip
...líbí...spíš to to cítím jako portrét od Matisse...více fauvismus než dekadence...barvy mám rád...

FIN
27. 01. 2007
Dát tip
hm, já mám dneska zrovna jeden z mých šťastných vzácných dnů, ale dokážu si vybavit pocit rutiny.

...tak jo :-)

Rabb
27. 01. 2007
Dát tip
nj.. celkem normální den.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru