Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na háčcích

27. 01. 2007
8
11
1555

...všechny mé závislosti...

na háčcích
času je nejvíc
stahují svetry
do půli stehen...

na háčcích
závislí naháčci
nechtěně velicí

11 názorů

Nérea
07. 11. 2009
Dát tip
č, c, e - zachytila jsem jen zvuk, význam se mi kamsi ztratil

fárum
05. 02. 2007
Dát tip
inu celkem očekávatelné reakce, každý chápe své básně tak trochu jako kus sebe sama, proto se není proč divit vyhroceným projevům.

no čekal jsem, že něco podobného přijde, komentovat nebudu, má poetika je jiná, než Tvá, ale to není měřítko kvality.kvit si nejsme tady se nedělaj dluhy a neoplácí se, alespoň by nemělo. Tobě taky nenech si mnou zbytečně kazit náladu.

Fairiella
03. 02. 2007
Dát tip
jo, ty jsi zástupce téhleté..... moderní poezie. Proto tě štvou moje rýmy, už chápu. Jestli ty jsi v mé básni nenašel žádné poslání, v té tvé nevidím ani za mák smyslu zase já :-D takže jsme si kvit.Přeju hezký den.

leenai
30. 01. 2007
Dát tip
zajímalo by mě, jak se dá stáhnout svetr do půli stehen. asi má velkej výstřih, bo? každopádně miniatura k nadechnutí a jaz. hra .. bájo. :) až mi vysvětlíš ty svetry, tak si možná tipnu :)

fárum
28. 01. 2007
Dát tip
taková vzpomínková přijde mi, docela se mi líbí

Honzyk
28. 01. 2007
Dát tip
...esi existuje, tak jemne drasticky...pro mne...*

physis
28. 01. 2007
Dát tip
zajímavý*

Spirit
27. 01. 2007
Dát tip
výborně

Theuška
27. 01. 2007
Dát tip
Já už to mám dneska taky na háku:) Jinak trochu v tom plavu... Ale to může být způsobeno tím, že: viz. předchozí věta.

krempi
27. 01. 2007
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru