Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky na minulost

20. 04. 2001
3
0
2071
Autor
maty

Dům dýchal vůní vlasů. Měsíc svítil, měl viditelnou tvář. Šeptala jsem dlouho, až slova odcházela. Svlékala jsem vlnící se šaty a zatoužila splývat s proudem řeky. Být nahá pro tvé dlaně. Ztratit váhu těla pro let ohně něhou utkaný. Pojďte a poslouchejte mé vzpomínky. Dnes člověk ocení to světlo měsíční a krásu nahých těl. Ó, je to velký dar, který se věkem připomíná, když skutečnost je dávno jiná.
bodlacek
02. 09. 2002
Dát tip
není zač ;-)

maty
30. 08. 2002
Dát tip
Bodláčku ... děkuji

bodlacek
27. 08. 2002
Dát tip
Myslím, že člověk nemusí opisovat. Jsme všichni lidé a naše pocity a myšlenky jsou lidské - takže podobné. Myslím, že na Písmáku je dost podobných básní, ale každá je originální, protože je od individuálního autora ! Dávám ti TIP, protože je to fakt dobré ;)

Naso
23. 04. 2001
Dát tip
- zatoužila splývat s proudem řeky... len sa tak nevinne vlniť, podmývať cudzie brehy a tešiť sa na more! - Být nahá pro tvé dlaně... oj, krásocit! Túžba, ktorá pulzuje! a vôbec - idem a poslúcham - tvoje básne, ako zisťujem (čítam ich teraz na tvojej stránke od konca ku začiatku) sú celkom konzumovateľný tovar. Chutný a so zárukou kvality. T

maty
21. 04. 2001
Dát tip
Nevím,co máš na mysli,Mámalibor,že je to staré a opsané,vysvětli!Báseň jsem napsala těsně před uveřejněním na Písmáku.Ale souhlasím s tím,že se svými pocity se opakujeme,vše bylo napsáno a jistě lépe.

clovrdik
20. 04. 2001
Dát tip
Docela malebnej popis okamžiku a pocitu. Ta první sloka se mi tak nějak líbí víc, než ta druhá. Ano nevím přesně proč, ale tak nějak pocitově ...

Mámalibor
20. 04. 2001
Dát tip
jen dva roky- to necelé s t a r á

Astalavista
20. 04. 2001
Dát tip
Souhlas s človdrou.

Mámalibor
20. 04. 2001
Dát tip
bodejť, když je opsaná, však je z čeho vybírat!

Mea
20. 04. 2001
Dát tip
clovrdik: souhlas TIP

wqw
20. 04. 2001
Dát tip
pocit, ktery z te basnicky na mě padá je nádherná dávka probouzející se fantazie..............................

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru