Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

někdy

28. 01. 2007
17
21
1814

*13.3.2003 †27.1.2007

Už zase kouřím. O tři koruny dráž. Nechce se mi přestat. Vědomí závislosti je dobrá věc. Doma to neříkám. Pár dní jsem to vydržel. Někdy je spočítám. Času mám teď čím dál víc. Nedělám nic. Občas čtu. Měli jsme zvíře. Saroyanova tygra. Včera umřel. Byl dlouho nemocný. Psát o něm neumím asi jsem to zapomněl. Milovat je s měkkým. Teď už to nepíšem. Jen jsme si na to párkrát  němě vzpomněli na návštěvách u našich babiček. Dal jsem Ti spoustu jmen. Většinu jsem zapoměl. Hmyzenko. Už je neříkám. Někdy jsi mě bolela. Víc než jsem si mohl dovolit. Zadlužil jsem se odpíranýma souložema. Byl jsem věrnej. Spoustu dní . Někdy je spočítám. Pořád jsi hezká a nejspíš budeš. Máš to po mámě. Malá jsi po tátovi. Byl jsem u Vás nejvyšší. Stošedesát centimetrů Ti sluší. Lidi bývaj někdy smutný rádi. Učí se to pro jistotu. Brečej a poslouchaj hudbu. Spíš jemnou a tichou, potřebují konejšit. Možná se tím podvědomě vzpomíná na dětství. Já na Tvá kolena. Ležel jsem na nich často. Někdy i častěji. Povídali jsme si jenom tak. Chtěla jsi mi dělat copánky. Většinou jsem se vzpíral. Už je to hodně dní. Někdy je spočítám. Budeme přátelé. Ne jako ostatní co to jen říkají. Věděli jsme to už když byl tygr nemocný. To špatné se vymlčí. O tom druhým si třeba povíme. Nebo Ti o tom napíšu. Až mě přestane bavit psát špatný básně. Naučil jsem se spoustu nových slov. Hodně jich je od Tebe. Doufám, že si odneseš víc, než jména těch spousty kapel, který jsi před tím neznala. Každý týden je jedna z nich nej. Přestal jsem pít. Už je to několik dní. Někdy je spočítám. Pojedeme spolu do školy. Jiným vlakem než na gymplu. Půjdeš na kolej. Ke svým "proto" a "abych". Zapálím si. Pár dní jsem to vydržel. Někdy je spočítám.

21 názorů

Kuře_Juře
27. 04. 2011
Dát tip
Líbí se mi ten myšlenkový pochod, mně celkem blízký.T*

Nérea
07. 11. 2009
Dát tip
Silné, hodně silné. Nahuštěný význam v malém množství slov, to se mi líbí.

Baziliška
24. 02. 2008
Dát tip
to dunaj: "nechápu, za co se omlouváš, kýč si představuju trochu jinak"

.dunaj.: Souhlasím s odstupem času mi to přijde čím dál horší, než tomu bylo v době, kdy sem měl potřebu to vyblít na papír.Dík za názor.

.dunaj.
24. 02. 2008
Dát tip
tym to je vysvetlene - moj literarny vkus je uplne inde toto mi pride ako vyrazne klise alebo gyc sorry baz

.dunaj.
24. 02. 2008
Dát tip
tym to je vysvetlene - moj literarny vkus je uplne inde toto mi pride ako vyrazne klise alebo gyc sorry baz

Kaos
26. 12. 2007
Dát tip
no, teda.. klobouk smekám!!! *t*

jarouch
30. 09. 2007
Dát tip
Pravdivý, vystihuje, atomsféra jak v kině. To je něco pro mě, dávám do oblíbených.

Milly
29. 07. 2007
Dát tip
Tohle vypadá zajímavě... Vrátím se

Wee
02. 02. 2007
Dát tip
No to mne dnes dostalo. Teprv třetí báseň dnes celkem , co jsem přečetla, a asi pro dnešek končím. Jak po silným filmu. (cha, důkaz-nepíšu vůbec jak normálně). Výběrovat nemůžu, tak aspoň do oblíbených a mého výběru(OOOVVV°°°°)

Baziliška
30. 01. 2007
Dát tip
naše umřela taky nedávno, byla o něco mladší...už jsme ji oplakali... Věděli jsme to už když byl tygr nemocný. ****

leenai
30. 01. 2007
Dát tip
zastavilo se mi pár srdcí někdy ti to spočítám! au au * ((lyrická próza ti půjde, koukám. :) a z cupování zbyl jen příslib, to je pech ale stejně ti to někdy spočítám takhle mě týrat.))

K_Anče
29. 01. 2007
Dát tip
fenomenální!

Norsko
29. 01. 2007
Dát tip
dobré*

fárum
28. 01. 2007
Dát tip
Toto se mi docela líbí, a to i když to není zrovna můj šálek čaje.

dadíková
28. 01. 2007
Dát tip
bezva moc*

levan
28. 01. 2007
Dát tip
mmm * trosku tazko sa citala mne, ale nevyplyvalo to z vyborne napisaneho textu, ale ze mi tam chyba nieco ako odstavce, aspon kde tu ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru