Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Že Tě ztrácím....

29. 01. 2007
2
10
1211
Autor
Lassie

smutno je mi , pláču

nechal's mě tu samotnou

s otázkou bez vysvětlení

v srdci bolest ukrutnou

 

smutno je mi, pláču

tikot hodin počítám

vím, že zase zítra ráno

bez Tebe den přivítám

 

smutno je mi, pláču

často myslím na Tebe

"Buď zas přítel, jako dříve"

smutně šeptám do nebe


10 názorů

Lassie
24. 12. 2007
Dát tip
To Hakim: Ctu ted od Tebe, ze cas rany zaceli.. Zrovna pred chvili jsem vzpomnela na to, ze posledni rok utekl tak rychle, ze ten cas, co diky nemu mame zapominat nejak pozapomnel na svou praci .. Tedy..nutno v tom hledat nejaky klad :)

Hakim
30. 10. 2007
Dát tip
Jako dříve? To nejde... Vím to... Zažil jsem to... Ale věř, že čas některé rány zacelí!

Lassie
29. 01. 2007
Dát tip
To mel byt opravdovy dik..za nazor.. To vis, usmevy ode me ted necekej.. To az nekdy priste..Ti nejaky poslu..

Honzyk
29. 01. 2007
Dát tip
..ty moje mala, tobe je smutno...a ja sem zlej, ale ja musim, kdyz text....budu na tebe mysliti, ano..? Libam za celou radakci honzyk..:)))

Lassie
29. 01. 2007
Dát tip
Dekuji..

Honzyk
29. 01. 2007
Dát tip
no dobry...je to silene subjektivisticky, je to vylev....je-li ti pote lepe, OK....

Lassie
29. 01. 2007
Dát tip
To Haonzyk.. No po tom, co jsem cetla kritiky jinde si se tady moc neodvazal..ne ze bych chtela slyset zapornou kritiku, to asi nikdo, ale zrovna Tvuj nazor me zajimal..

Honzyk
29. 01. 2007
Dát tip
já psídu....

Lassie
29. 01. 2007
Dát tip
Děkuji ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru