Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantika

31. 01. 2007
3
17
2006

Romantika kdysi vládla, teď je paní minulosti...

Dneska už ji nikdo nezná, sakra, to je k zlosti!


17 názorů

Laura: Pravda, pravda...

Cohen: děkuju...

Je to sice taková blbůstka, ale to byl zřejmě účel, dávám tipa za to že je to pravda...

Mírotvůrce: To máš pravdu... ale člověk si někdy potřebuje postěžovat :) A je fajn tomu dát občas ten nadlehčený, vtipný nádech... Jsem ráda, že se to líbí!!!

Kdyby polovina romantiků nefňukala and tím, jak málo romantiků je, nebyla by ta druhá polovina smutná, že je nemůžou potkat. Tím pádem by ovšem nepsali smutné básně, protože by si vesele potkávali ty druhé romatiky a tím pádem by se všeobecně míň psalo, protože dkyž má někdo depku, hned píše. Když je někdo šťastnej, většinou si to užívá, namísto toho aby o tom informoval ostatní. ;) ale tohle se mi líbí (i přes tu chybku v rytmu. Ani jsem si í nevšiml nebýt palina)

palino8
28. 02. 2007
Dát tip
k jednotke... ak tam máš rým, tak to znie hrozne, ak to nesedí rytmicky... Vyhoď teda ten rým a bude to fajn, čo sa formy týka...

palino: 1.nepotřebuju psát přesně podle určeného plánu, aby tam bylo tolik slabik atd... 2.je těžký udělat si romantiku sám doma... myslím, že k tomu je potřeba o jendoho člověka víc,než je jeden... Ale dobře... přestanu si zakrývat oči a dívat se jen skrz prsty...

palino8
26. 02. 2007
Dát tip
1. k forme: má to dva verše, a ani tak sa Ti nepodarilo dosiahnuť rovnomerný rytmus (druhá časť druhého verša má o dve slabiky menej) 2. k obsahu: skús radšej otvoriť oči... kto chce romantiku, nájde ju, vidí ju, má ju...

Micek
19. 02. 2007
Dát tip
máš recht:)!

šňupálek
01. 02. 2007
Dát tip
je to žertovný :-D (ovšem naštěstí to neplatí obecně ;-)

Rabb: Spousta? hm... špatně hledám... ...a posílám avíza, když teď reaguju! 8)

Rabb
31. 01. 2007
Dát tip
špatně se rozhlížíš.. špatně hledáš.. je jich spousta. ..a posílej avíza, když reaguješ, ju? :-)

Alejandra: jo, taky si myslím Rabb: Tak kde jsou ti jimž Romantika ještě něco říká?

Rabb
31. 01. 2007
Dát tip
nemáš recht.. ..nesouhlasím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru