Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen úvaha

02. 02. 2007
5
19
1961
Autor
muminek

Pil horkou vodu, protože studená zmrzla.

 

Stojíc nad kaluží  hleděli na zrcadlo

hladinu

jež  zobrazila

budoucnost

zkalila

se  plesknutím

dešťové  kapky


19 názorů

jt
28. 08. 2007
Dát tip
líbí se mi první veršík. líbí se mi i ten zbytek, kterej však neni moc originální + zasloužil by trochu proškrtat. taky moc dobře nenacházim dialog mezi těmi "půlkami" :-)

muminek
08. 06. 2007
Dát tip
Jojo, takoví malí bílí tlustí jakože hrošíci, žijou si spokojeně v muminím údolí a sou pořád veselí, a běželi v televizi, když mi bylo tak 4-5. A od té doby jsou mým ideálem krásy:)

muminek
08. 06. 2007
Dát tip
Jojo, takoví malí bílí tlustí jakože hrošíci, žijou si spokojeně v muminím údolí a sou pořád veselí, a běželi v televizi, když mi bylo tak 4-5. A od té doby jsou mým ideálem krásy:)

muminek
08. 06. 2007
Dát tip
Už mlčím, už mlčím....:) Nemusíš :)) Fakt :D

muminek
04. 04. 2007
Dát tip
Istě, a jak by řekl Cimmrman :Už půl hodiny mi tam běhá mrtvej cikán :)

muminek
04. 04. 2007
Dát tip
Mrtvej indián, dobrej indián (nejsem rasistka, jen asociace:))

geniálne...ďakujem za avi;)*

palino8
13. 03. 2007
Dát tip
mne sa páči... je síce pravda, že najmä prvý verš, ale zvyšok tiež nie je zlý... avi prieskumníkom

muminek
10. 02. 2007
Dát tip
A spaly a spaly a spaly...;) Ó, děkuji, každá inspirace vítána!!!

šňupálek
10. 02. 2007
Dát tip
plesknutím dešťové kapky vzbudily se na dně žabky a když pršelo jako prase tak raději usly zase ne, je to zajímavý...skoro až inspirativní ;-)

domin.go
03. 02. 2007
Dát tip
....jen úvaha....:)

muminek
02. 02. 2007
Dát tip
Copak? ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru