Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o lásce

02. 02. 2007
10
21
4076
Autor
Ó

 

absence lásky
je často hodnocena jako síla
je tedy láska slabost?

 


21 názorů

MarK.
18. 01. 2011
Dát tip
..toz tazka otazka (ale nekdy i jo)*

MarK.
11. 10. 2010
Dát tip
..toz velmi dobra otazka!*

Přirovnáním-popohnání koně,stlačením ostruhů do jeho slabin...8) tip

krásna hračka so slovami;)*

Ó
23. 11. 2007
Dát tip
...něco jako vyšší princip?...

super!!! asi v tom bude nějaká vyšší matematika...se čtvercem vzdálenosti, nebo tak :o)

hele, Ó, neposlals mi avi... :o( to su ale ráda, že jsem tě inspirovala... a že ses podělil... dobrou!

Ó
07. 02. 2007
Dát tip
..ano...inspirovala jsi mě...odpověděl jsem a pak mě napadlo, že by to mohlo zajímat i ostatní...

martinez
07. 02. 2007
Dát tip
a hele... tohle jsem ale četla někde pod nějakým mým dílkem... a odpověděla ti... no jo - našla jsem to :o) 02.02.2007 10:44:27 martinez láska slabost není... dokáže dát sílu k čemukoliv... s láskou člověk bývá silnější... bez ní je zranitelnější, slabší... ale někteří se snaží tvářit silně a statečně... já ne, já lásku potřebuju... nejsem bez ní sice úplně ztracená v životě, ale nejsem celá... ale asi se to od člověka k člověku mění :o)

Tanaoko
05. 02. 2007
Dát tip
absence lásky myšleno takto je vždy jen a jen slabost, ale mnozí kolem neví, a myslí si, jak jsou silní... pěkný citát s nutným otazníkem na konec.

Sarinka
02. 02. 2007
Dát tip
Láska je sila, čo nám berie dych...občas i silu...

mich
02. 02. 2007
Dát tip
pěkná miniatura..dala bych za ni ruku do ohně..

Ó
02. 02. 2007
Dát tip
...jó láska...je láska...

violetlight
02. 02. 2007
Dát tip
co je to láska?

Jopol
02. 02. 2007
Dát tip
Óčko, nenapsal jsem ti už jednou, že v úspornosti je síla? - Tahle miniatura je toho nejlepším dokladem; pár krátkých slov, a jak velký prostor pro zamyšlení se tu otevírá! A přitom, to celé zahuštěné jakoby do jednoho bodu, jako špice vystřeleného šípu! - Ovšem ta odpověď od thaliny, to byla opravdu zvednutá rukavice...

avox
02. 02. 2007
Dát tip
I když už skládám vrásku k vrásce, noc patří snění a snění lásce... věřím, že jednou přijde ta pravá a jen ta víra a ta láska k dalšímu žití sílu dává ...

ne - je to její transformace *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru