Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svítání

30. 09. 1999
1
0
1684
Autor
Saša

Lesklé bludičky velkoměsta šedavý opar z komínů měst za co mě pán bůh, za co trestá viděl jsem hvězdy v noci kvést Sluneční přítomnost přinesla svítání rudnoucí opar mění se v šeď vzpomínek stíny nám snad trochu zahání životní skutečnost přináší teď.
Saša
04. 10. 1999
Dát tip
Tynic - ale to by byla přeci škoda - co takhle mlha, stmívání (kdy se holky tak krásně nechávaj unášet sněním ... ) kůra starých stromů, prašná cesta, skály, ... je tolik krásnejch neživejch, ale i živejch věcí a bytostí co bez šedé nebudou už tak fantastické ... já bych šedou nikdy neodstraňoval :c)

Merle
04. 10. 1999
Dát tip
Lepšíš se (z mýho hlediska samozřejmě).

Tynic
03. 10. 1999
Dát tip
Jednoduché a přeci s hloubkou. Srozumitelné i pro mne, veršované - prostě pěkné.

Z barevné palety matičky přírody bych šedou jednoduše odstranil....

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
Sašo... Líbí..

Rivka
02. 10. 1999
Dát tip
... moc líbí...
:-)

Bříza
01. 10. 1999
Dát tip
tedy - ehm...Sašo...

Nalim
30. 09. 1999
Dát tip
Jo stíny zahání ... trochu mi to připomíná to mé ráno, asi máme stejné pocity....

Bříza
30. 09. 1999
Dát tip
šedavý opar = noc
šeď = ráno
- hlavní je zahnat vzpomínky, ale barvy už se klubou, kvetou hvězdy,... to celé podané bez efektů, až civilně - prostými slovy - prostými a čistými jako člověk - Ty : Slávku - moc hezké ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru