Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

panelák CITY story

04. 02. 2007
3
22
3356
Autor
T_O_M_

publikováno s ročním odstupem...přesto se změnilo jen dost málo věcí...jo a rvu se dál :-)

Tíživá samota čtyřech stěn

Stavu mé mysli je odrazem

Volný jako nikdy dřív,

Přesto uvězněn - sám v sobě

Uprostřed paneláku

Někdy mě prostě připadá

I okurka v láku svobodnější

A ještě se podbízí paní ironie

Do veršů

Vlastně se to dalo čekat.

Vlastně jsem to tak chtěl

Deprese básníků je jednoduše úděl

Já ale ještě nemám co vzdát

Ran na duši (i těle) je ještě příliš málo

Na prohry dá se říct částečně zvyklý

Do nových rán vstupuji s odhodláním

Jen vesnici nahradilo sídliště

To je změna…

Včera vesnický buran / dnes king z města

Jen do mé duše vede pořád

Stejně čistá,rovná cesta

Porvat se s tím musím…

Prostě…

…sám


22 názorů

T_O_M_
01. 04. 2007
Dát tip
Hmm...Deryllo - těch pár Tvých písmenek - to je pro mě velká pocta - díky! No jsem tiskař, tak že bych na něčem zapracoval? Nebylo by špatné vydat se knižně. :-)

Derylla
03. 03. 2007
Dát tip
některé tvé publikace, (většina-tohle je jedna z nich), se mi líbí tak moc, že kdyby Ti vyšla sbírka, hned bych si ji koupila...*

ssalpy
16. 02. 2007
Dát tip
líbí t

T_O_M_
09. 02. 2007
Dát tip
Derylla: jéé to je krásná lichotka - Díky!

Derylla
07. 02. 2007
Dát tip
můj znovu nalezený básník... TIP!

hunllef
07. 02. 2007
Dát tip
no končit by jsi určitě ještě neměl...teprve až se ti v básničkách začne objevovat "uh huh baby"...teprve pak to můžeš zabalit:)

T_O_M_
05. 02. 2007
Dát tip
hunllef: jestli to připomíná rap, tak to asi skončím se psaním básniček... :-) a díla zařazená v kategorii písňové texty - to je tady snad vždycky záruka těžké nekvality dík za názor :-)

hunllef
05. 02. 2007
Dát tip
Mňo...tak za prvé "čtyř" a ne "čtyřech", za druhé mi to přijde jako písňový text, jako jeden z těch pseudoprotestsongů rádobyraperů. Sorry!

T_O_M_
04. 02. 2007
Dát tip
Honza_Princ: dobré přirovnání i když není moc pochvalné :-). Zato, že sousedům pouštím trubkama básničky, tak teď zas já poslouchám nějaké tlučení kladivem a řezání pilou zezhora... Tak teď nevím co se tam vlastně děje :-)))

Honza_Princ
04. 02. 2007
Dát tip
jako když sousedi nad váma vypouštěj nedělní vanu, šumí ve zdech, začíná velmi slibně, přechází v rep a slabě mizí v katakombách pod městem

silence
04. 02. 2007
Dát tip
Nesedla, snad jindy, ci jina? Kdo vi :)

silence
04. 02. 2007
Dát tip
Nesedla, snad jindy, ci jina? Kdo vi :)

Norsko
04. 02. 2007
Dát tip
ano, kájo *

Alojs
04. 02. 2007
Dát tip
ano, ta okurka mě taky vytrhla :) takže případný směr potvrzuju. pamětník pokývl

Dero
04. 02. 2007
Dát tip
Mělký a rozvleklý obsah. Psát o panelácích je však řehole, svého času jsem se pokoušel o to samé a vzniklo z toho pouze výborné taj-dó (pamětníci pokývnou), což, jak pamětníci opět přisvědčí, není žádná sláva. :o) Jediný zajímavý obrat jsem zaznamenal v kontextu s okurkou. To je možná cesta.

Alojs
04. 02. 2007
Dát tip
tak v tom případě - cítím s tebou a opět (což už bude znít jako klišé) držím palce :). pokud si písmáka zase osedlám, pokusím se činit antichytlavě. inu, uvidíme.

T_O_M_
04. 02. 2007
Dát tip
Tak pozor - já na tom byl úplně stejně s tou chytlavostí (a ještě pořád toho jsem schopný! - a nejenom na internetu), ale snažím se na sobě pracovat...

Alojs
04. 02. 2007
Dát tip
líbí se mi tvá reakce... právě dneska jsem si prohlížel některé své starší dílka (a to byl koneckonců důvod, proč jsem tady začal být aktivní) a občas jsem se podivoval tomu, jak jsem reagoval při trošku negativní kritice. byl jsem chytlavý a sám sobě bych dal nejradši facku. A to je rozdíl oproti tobě.

T_O_M_
04. 02. 2007
Dát tip
Alojs - díky za držení palců a za názor. Mě jdou určitě lépe psát básně a přesto "fušuju" i do kritik, tak jsem rád, že se tady najde někdo kdo umí napsat výbornou kritiku - a to je určitě větší umění, než napsat básničku, tak se toho neboj a napiš nějakou :-).

T_O_M_
04. 02. 2007
Dát tip
Alojs - díky za držení palců a za názor. Mě jdou určitě lépe psát básně a přesto "fušuju" i do kritik, tak jsem rád, že se tady najde někdo kdo umí napsat výbornou kritiku - a to je určitě větší umění, než napsat básničku, tak se toho neboj a napiš nějakou :-).

Alojs
04. 02. 2007
Dát tip
což forma, tak vcelku jde... tady jde spíš o obsah... ono je kolikrát umění napsat cosi omšelého a pěkně to zabalit, aby si to čtenář vychutnal. tady je to vcelku obnažené, používáš provařená slova (a já bych je taky používal, a proto raději nedělám do básní :)) a tím necháváš vyniknout jednoduchou kostru (takže je v tom forma taky namočená). sic nic nového pod sluncem, ale držím palce při tvorbě nových dílek.

bzlok
04. 02. 2007
Dát tip
Abych řekl pravdu, přijde mi to docela laciné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru