Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SVODY

22. 04. 2001
6
0
2016
Autor
miklunka

...fak nevim jak to jinak pojmenovat...????Beru všechny nápady...!

Vesmír se rozpíná půlnoc nám hraje pojď milý jak včera tak dnes žebrat před brány ráje Před brány ráje k rozpadlým schodům tvá noha zná je?! pojď milý k hříšným rudým plodům Za branou ráje kousni do jablíčka a stud taje pojď milý zčervenají líčka V branách ráje půlnoc hraje a stud taje…
Krel
03. 01. 2003
Dát tip
chm...to jsou nápady:-)))

blbůstky mít jméno nemusí :-)

Kastel
02. 01. 2002
Dát tip
Líbí - T

miklunka
25. 04. 2001
Dát tip
Díky všem...:))

dablik008
24. 04. 2001
Dát tip
Mikeši...nepsala mi do posty :o)) ale s ctenarema to umi to je fakt :o)) co je s Jarodejkou?? kam se nam podela??

Mea
24. 04. 2001
Dát tip
:))) nemůžu se neusmívat ... je to moooc pěkný, TIP

Albireo
23. 04. 2001
Dát tip
miklunko, tohle je hrozně krásný! Ť **

Naso
23. 04. 2001
Dát tip
žebrat před brány ráje ... ojojoj! Zvádzať teda ´umíš´ ! Neviem ako dopadol milý (Adam?) ale ja som sa tvojou poetikou nechal zviesť. Bez zbytočných výčitiek svedomia! Hryziem do jabĺčka a dávam tip!

Celinka
22. 04. 2001
Dát tip
Je to takový.... no pěkný.... ale trošku naivní. Vždyť ráj bylo místo, kde došlo k prvnímu hříšu... Seš asi velká hříšnice, ale hezky píšeš....

miklunka
22. 04. 2001
Dát tip
Celinka:řekla bych že nejsem tak hříšná jak bych někdy chtěla:)))

kometa
22. 04. 2001
Dát tip
ta,ta,ta,ra,ta,tááá, ta,ta,ra,táááá.....

dablik008
22. 04. 2001
Dát tip
ty bys chtela byt hrisna jo?? no no no...:o))) znas ty konce...... ale tohle ti otipuju...protoze...protoze....se mi to libi...a zebrani u bran raje je neco mooooc pekne napsanyho... takze...obradne...*!

dablik008
22. 04. 2001
Dát tip
jo, jeste....osloveni MILÝ....noooooooo....NEEEEE :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru