Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

no ono je toho vic..

Výběr: ondrech
22. 04. 2001
4
1
3164

spis citaty

Miliony barev a tisíce světů jsou kolem nás Stačí jen otevřít to správné oko Miliony lidí a tisíce dětí se to nikdy nenaučí Proč se mrtvým zakrývá tvář ? Není to schovávání reality ? Není to proto, že už z nich podle nás vyprchal všechen život ? Tak proč nezakrýváme věci ? Vždyť ty jsou taky neživé. Nebo jsou mrtvé ? Takové chvilky smutku jsou jako kapičky černé barvy. Jenomže kolik kapiček je potřeba, aby obarvily vodu ve skleničce... A kolik vody je pak potřeba, aby se ze špinavé vody stala znovu čistá...

1 názor

ondrech
19. 09. 2004
Dát tip
tuleň - no, ono jde o logiku. Já v tom nehledám smutek, ale realitu. a líbí se mi kapky ve vodě a ne smutek. Prostě tato báseň je "pochopitelná tak, jak hluboce to autor dokáže pochopit" Někdo víc, někdo míň, ale každej jak chce.

ondrech: dik..myslim ze mas podobny chapani a pohled jak ja:*)) Tulen: a ono taky pak co je pravda ze?:*))))))))je dulezity samozrejme ostatne jako cokoliv jineho vid?..vsechno co potkavame potrebuje urcitym zpusobem,...

tuleň
17. 09. 2004
Dát tip
no, podle mě ten poslední odstavec zase tak pravdivý není, smutek odplyne mnohem dřív, spíš bych to viděl jako koření života... když chybí, není to ono, ale když je ho moc, nedá se to vydržet

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
hlavně poslední odstavec...:-)

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
to je logické a pravidvé... ***

odeme a logicke?:*))))))to ani nevim esli je pochvala:*)))))))))))))

je to hrozně k zamyšlení.. hrozně moc.. tip a až dopřemýšlím a dojdu k závěru, dám snad vědět...

nemuc svou hlavicku v tak krasny den:*))))))))radsi si uzivej slunicka a na hrosi myslenecky hod treba slamak:*)))))) ale dekuji za zajem a tip...

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Života je vždycky hodně.... jen se poprat... tip a klub .... sekce... ozvy Ticha...

hroch se rve a hroch ma siiiiiiiily:*)))))))))))kuji opet...kuji stale:*))))))

Krpoň
27. 01. 2003
Dát tip
To je opravdu zajímavé přemýšlení.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru