Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mobil

08. 02. 2007
6
13
1314
Autor
Alya

Když mobil zvoní,

každý se honí,

všichni jak sloni.

Když mobil pípá,

kdo tady dýchá,

to moje pýcha.

Nezapomněli...

Kdo v dálce dýchá.


13 názorů

Moncheri
28. 06. 2007
Dát tip
bezvadná*

sininen
12. 04. 2007
Dát tip
Jj, kdyby ty mobily radši nebyly.. tip

stenos
12. 02. 2007
Dát tip
Legrační

Meheš
09. 02. 2007
Dát tip
A v tom to právě vězí, dámy a pánové! Náš svět je příliš překomplikovaný...utápíme se v kudrlinkách a jejich problémech. Jsme příliš zmatení a proto radím, mluvme a pišme tak, aby to každý snadno pochopil! Za to Alyu chválím. Ta báseň má úžasnou dynamiku, zkrátka teče k cíli, a to je dobře. Ty obrazy jsou hezké, nemyslíte?

no, moc dobre to neni, ale urcite se casem zlepsis:)

Theuška
08. 02. 2007
Dát tip
Taky držím palce:) Je to taková říkanka. Ale trochu kostrbatá.

Alojs
08. 02. 2007
Dát tip
ano, ta jednoduchost mírně kazí celý zážitek (a nejenom tady, ale i u děl ostatních). takže souhlasím s ostatními, nicméně držím palce do další tvorby! :)

cip_is
08. 02. 2007
Dát tip
Téma zajímavé, pravdivé. Ale to zpracování bych trochu přepracoval.

2dva2
08. 02. 2007
Dát tip
to je moc

krempi
08. 02. 2007
Dát tip
mna mobil nekdy uz dost sere chjo!

Yeštěrka
08. 02. 2007
Dát tip
Moc mě to neoslovilo. Připadá mi, že rýmy jsou takové, typické a jednoduché. Ale jinak je fakt že jakmile se rozezní zvuk mobilního telefonu, celá tramvaj se začné hrabat v taškách:) Pěknej den..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru