Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Semena, která nevzklíčí, se vůlí boží nepříčí (?)

09. 02. 2007
2
14
1511
Autor
Čočkin

Vajíčko - slepíčí "lásky" plod
kuřeti budoucnost jsem teď smet
ubohé embryo přijde vhod
pro pokrm z spálených omelet


14 názorů

mperdik
09. 05. 2007
Dát tip
takové "volí oko"

Čočkin
11. 02. 2007
Dát tip
Alejandra Samuell: dík za zastání tváří tvář gramatickým puristům

Čočkin
11. 02. 2007
Dát tip
Alejandra Samuell: dík za zastání tváří tvář gramatickým puristům

Čočkin
10. 02. 2007
Dát tip
etna: To by šlo. Takže komu tam to Z vadí ať si ho odmyslí! Předělávat to už nebudu (na to jsem moc línej a taky by potom tady jaksi ztratila ta debata kolem jednoho písmenka smysl).

etna
09. 02. 2007
Dát tip
tak tam nepiš ani z ani ze - zařaď mezi blbůstky, protože je to pěkný a je to krásná blbůstka :)pro pokrmy spálených omelet *

Čočkin
09. 02. 2007
Dát tip
V pravidlech ČJ je např. taky interpunkce a kolik básníků ji svědomitě dodržuje? A existuje nějaké kodifikované pravidlo kdy psát Z a kdy ZE? Dost o tom pochybuju. (Spíš je to otázka jazykového citu a dokovaď mi to Bad_girl nevytkla tak mi tam (mě osobně) to e nechybělo.) To z s (bez toho e) může evokovat zvuk smažící/vařící se omelety. :)

Honzyk
09. 02. 2007
Dát tip
ze spalenych je jasne dany gramaticky...to je jako bys napsal "ze krasnych"....(naopak)...nebo "ze dedicnych duvodu"...a, corry, Cocka, teda myslim je to i blbost...vis, ze ja zase nejsem zadnej kreten a neshazuju te...tak se hezky pouc, podekuj Badce a mej se, ty kluku usata ze kraju ze ceskych...:)))

Čočkin
09. 02. 2007
Dát tip
Ne, mě to jde vyslovit doopravdy. :) Já vyslovím i Strč prst skrz krk a to jsem dislektik. Nebo myslíš, že by mělo být ZE spálených? (No možná jo, ale pak by to zas nevycházelo rytmicky a rytmus je alfa a omega básně.)

Čočkin
09. 02. 2007
Dát tip
z spálených - ve smyslu připálených

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru