Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ten slabší ve mně

11. 02. 2007
9
21
4947
Autor
Štírka

Ten slabší ve mně

 

stojí nad propastí

Chystá se, že skočí

Přijme ho nebe

nebo země

Sebevrah ve mně

někdy vydírá

 

odezírá z očí

a hledá to v co věří

 

láskou a city

život měří

nasává souznění

a potom v deliriu

 

jen tvrdou falší zpitý

nechce dál         Zas

chystá se     že skočí

Zavírám oči

                                   

                                                       / I.T.  7.1.2005 /


21 názorů

Krásné toto jest....

Metta
28. 11. 2009
Dát tip
jo jo*

kapitan
28. 11. 2007
Dát tip
Hezká..

znám to...*TIP*

Štírka
21. 02. 2007
Dát tip
Ó: děkuji za tvůj názor, slovy jsi nešetřil a docela jsi to vystihl : těch lehkých a veselých věcí je asi pomálu... tedy v tom, co píšu. (ale, že neodpovídám na zprávy, to vážně nevím... a když, tak se omlouvám :-)

Ó
21. 02. 2007
Dát tip
...no...mě se to líbí...řekl bych, že je to velmi složitá záležitost....ostatně takové básně od Tebe člověk může očekávat...zdůrazňuji, že jsem nenapsal musí... těším se taky na něco veselejšího...a proč neodpovídáš na zprávy...?

Štírka
11. 02. 2007
Dát tip
Crae: díky, podívala jsem se pod Tvým úhlem... a i když to jistou váhu pro mě mělo, vidím, že "bez" to nic neztratí... takže beru jako dobrý typ...

šňupálek
11. 02. 2007
Dát tip
hele, a pomáhá to zavírání vočí? mi přinde, že si pak člověk představuje eště horší ptákoviny, než co se fakt dějou ;-)

Craerassy
11. 02. 2007
Dát tip
víš, někde má tahle věc klopýtavý rým...nesedí mi tam ten upír...je to jako když ho tam nutně potřebuješ dát, ale on tam prostě nesedí...naopak, ten konec je fajn...proto tak ynneí nutné zavírat oči už na začátku, nechala bych je zavírat jen na tom konci:-)

vitsoft
11. 02. 2007
Dát tip
Doporučuji radši zkusit bungee-jumping.

Honzyk
11. 02. 2007
Dát tip
..no ja mam jinej nazor, ale to je fukanec...podle mne skoda takovyho ktrasnyho napadu...mne ten text nesedi, ale co...kazdej jinej, a nestrili se z toho...:))

Štírka
11. 02. 2007
Dát tip
Honzyk... neopakuji název v textu, ale myslím si, že by měl být jeho součástí... a ten název ad Písmák bych už znovu neopakovala těsně nad.... ostatní nemá smysl obhajovat... asi o pocitech nemusím psát do krve... někdy... většinou...

nádhera - je fajn, že je slabší ***

Nápad se mi líbí, ale to zpracování mě moc nebere. Jo a nemám ráda upíry (v textu), ale to už je spíš můj problém;-)

Honzyk
11. 02. 2007
Dát tip
..este: ten nazev,,,,pripomina nejakej film nebo co...))

Honzyk
11. 02. 2007
Dát tip
btw super nazev...ale slubuje o mnoho vic, nez v textu, a to se neodpousti.......

Honzyk
11. 02. 2007
Dát tip
...zabit v SOBE sebevraha, cokoli,a co boli, vadi... zajimavej napad, to tady , myslim, nutny vocenit...i psat vo tom...ale potom by teda, do prdele, mela tect krev a bejt boj, a ne takovy cundrpudliky....a, prposim, ptam se zas a znova : PROC OPAKUJETE NAZEV JESTE V TEXTU?...vypada , za koktate.,.. neuraz se, honzyk:))

Štírka
11. 02. 2007
Dát tip
asi...

leenai
11. 02. 2007
Dát tip
asi ho má každý, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru