Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o Šípkový Růžence

23. 04. 2001
2
0
2204


POHÁDKA O ŠÍPKOVÉ RůŽENCE
Nevstává zámek šípkový
a všichni lidé v něm teď spí
Jen jedna duše dobrá
opustit ten zámek hodlá
Otevře tiše dveře
a utíká životu vstříc
snad ani sama nechce
však co jiného zná než zármutek a sny
nad smrtí princezny
se nikdo nezastaví
a vlas ten krásný plavý
dívku netáhne dolů
a víš jí pomáhá
Ta skála stojící tu tiše
je ti náhoda ?
Záměr ?
Klam ?
Já se s Šípkovou Růženkou nehádám
Vždyť každý má
na dně tam uplně dole
pravdu jen a jen svoji
A ona už nahoře stojí...
Skočí a ... a je po pohádce




na tohle nemuzu dost dobre nic rict...mam cerveny i nozickyyy...me to desne prekvapuje ze se to libi a vubec ty stary veci ktery se nelibi ani me samotny:*))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
Ty tvý věci jsou fakt dobrý. Chvíli to vypadá jako nuda a pak tutovka. A pokud není ta tutovka na konci, tka to taky nevadí a zbytek je příjemný...:-) díky za tak dobré čtivo.

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
kvapný konec....:-)

tak uz to nekdy byva:*)))))

Kelis
23. 06. 2004
Dát tip
Mně se to docela líbí. A že je tam chyba? Neměloby, ale stane se.

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
... viz Albireo.... tip...

ech kuji:*)))

dobrý??? dobrý bože... nejen, že se mi při čtení okamžitě vybaví Schelinger s tím s vým: spí a spí a spí zámek šípkový... což by mi ostatně ani nevadilo, neboť pohádka o Růžence patří jaksi k národnímu folklóru, ale co mě zaráží je velkorysé přehlížení chyb typu"opustitten", o rytmu ani nemluvím... lidičky tohle rozhodně není dobrý, označila bych to za stupidní říkanku sešněrovanou umaštěnými rýmy, svoji-stojí, nezastaví-plavý... škoda slov.

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
každýmáme nějaký vkus... mě se tohle prostě líbí...

jistě, kritik typu"líbí" je tu zapotřebí jako soli, nic ve zlém, kolego:-)

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Nejsem fundovaný odporník... takže si tu říkám svůj názor pouze...

eee nac tech dohadu:*))))))...beru nazory obou...nekomu libi nekomu nelibi a pokud se nechce psat dlouha kritika jak tady madam tak proc by to Seregil delal ne?:*))))))) ostatne kritika je o tom vyslovit svuj nazor a kazdy clovek je jiny a proto i tech nazoru bude vice..pripada mi vsak zbytecne do nekoho rypat pro to jakym zpusobem se vyjadri k danemu dilu...rypej jen do me madam:*))

ech, to je palba.....tenhle odkaz vážně neberte jako reklamu na "konkurenční" server, ale nedalo mi to.Koukám, že motiv Šípkovky přitahuje zběsilé poety....:))) http://www.totem.cz/enda1.php?a=67182

:*)))priznam se ze tuhle basnicku znam...noo takze jsem zbesily poeta...ale proc ne:*))))))))zbesilost je chvalihodna vlastnost pro hrocha...

jo...on tu je barny taky, tak to se omlouvám, já ho znám jen z téčka..:)))urputné

s nekym je to holt tezky...a vubec dyz vazi tolik co hroch:*)))))))))

Albireo
24. 04. 2001
Dát tip
Lidičky, tohle je dobrý!!! TIP **

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru