Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snad přijde

23. 04. 2001
4
0
1892
Autor
dablik008

Snad přijde když už tu na ní čekám v tichu a tmě nemocničních prostěradel snad přijde a posadí se vedle mé postele zadívá se na mě svýma velkýma smutnýma očima a řekne, že mě miluje často na ni myslím při záchvatech chrlení krve která čeří její obraz v porcelánovém panoptiku dává mi smysl toho všeho… chtěl bych jí objímat chtěl bych jí líbat pod pláštěm tmy a desinfekčních pachů chtěl bych ji mít v žilách a plicích, a srdci, a… snad už přijde když ví, že tu na ní čekám upírám k ní unavenou mysl kterou tu a tam proletí žhavá střela stříkačka s nesterilní jehlou chtěl bych jí vyzvracet svou hroznou bolest cítit její dlaň na horkém čele chtěl bych jí milovat! bezcitně a naposled a pak se udusit vlastní touhou vlastní rudou, sladkou touhou tak ať už přijde chci jí dát dárek své srdce, dokud tluče dokud stříká krev na okamžik a navěky stát se Romeem nového věku Ikarem a Bohem can I play with madness, lásko? ach ty víš, že černá je moje oblíbená barva tak už jsi tu! už?
clovrdik
07. 06. 2001
Dát tip
dost dobrý, jo, když chceš, tak vážně umíš, TIP

dablik008
28. 04. 2001
Dát tip
miklun, to je to co jsem psal pri Zemrit mlady...:o)) a poslouchal k tomu Iron Maiden, jak Cava zmercil :o)) a diky bohu ze je to pryc! po vcerejsku verim, ze definitivne...

miklunka
27. 04. 2001
Dát tip
Ještě že už je to pryč!!!Ale je to moooooooc krásný..TIPÍKUJU!!

Cody
25. 04. 2001
Dát tip
šmutný šmutný.... ale líbí, š tipíškem :)

dablik008
25. 04. 2001
Dát tip
Coďinko š tipíškem? děěěěěkujůůůů :o))

Cavalera
24. 04. 2001
Dát tip
hmm.. hustě dobrý ... tip A Ironi šlapou co?:-)))

dablik008
24. 04. 2001
Dát tip
Cava...jo, Ironi slapou :o))

Mea
24. 04. 2001
Dát tip
sorry, ale já proste musel ...

Mea
23. 04. 2001
Dát tip
Být tebou, čekal bych na jinou ... (trochu víc blond :o) )

dablik008
23. 04. 2001
Dát tip
Mea...mlc!uz v zivote ne blondynu! :*o(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru