Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Siete 2007 - ubytovanie

12. 02. 2007
0
31
2416
no tak pomaly sa blizia siete 2007 a vraj sa niekolko ludi chysta aj mimo ucinkujucich. co samozrejme neviem naisto. preto by som rad zopakoval na zaciatku ze akcia sa preklada z mestkej kniznice do priestoru zvaneho 13kubikov /http://www.13m3.sk/. datum a cas zaciatku akcie ostava nezmeneny. priestor 13kubikov  teno lezi trochu z ruky- pri zlatych pieskoch . tak neskor este pridam podrobny popis ako sa tam dostat.

zatial teda len pre tych co sa rozhodnu prijst - par snad zaujimavych linkov:

http://www.ubytujsa.sk/servlets/page
http://www.imhd.sk/ba/
http://www.mladagarda.info/

ak to bude v nasich silach tak by sme to aj obehali za vas - t.j. rezervovali. ale na to potrebujeme pocty.takze berte toto ako akusi anketu.

tiez by som rad vyzval bratislavskych pismakov aby sa ozvali, resp. ponukli svoje prazdne lozka na prespatie pismackym turistom.

/ co sa tyka ucinkujucich tak s nimi som dohodnuy. po ankete sa preplaca ubytko./

ps.: neviem sa nakontaktovat na rebeccu13. ktora sa jaksi taksi zmazala. . bol by som rad keby sa so mnou skontaktovala. alebo aspon dala vediet ci prijde.

a ak by nieco. pridavam moj mail.

assurballit@pobox.sk

31 názorů

MeTB
16. 02. 2007
Dát tip
Tvrdá měna je tvrdá měna...

pozorovatel
16. 02. 2007
Dát tip
české koruny na slovensku??

MeTB
16. 02. 2007
Dát tip
Aha. Tady něco smrdí. :-) Radši se vyjádřím ještě přesněji: Dejte mi peňouze, ale žádné monopoly-money, ale české koruny, a já zaplatím, co hrdlo ráčí, až do výše toho obnosu, který mi bude věnován.

pozorovatel
16. 02. 2007
Dát tip
dyť poudám, že platí!

MeTB
16. 02. 2007
Dát tip
Kvůli demagogům a jiným pozorovatelům se raději vyjádřím přesněji: Dejte mi peňouze a já zplatím, co hrdlo ráčí, až do výše toho obnosu, který mi bude věnován. :-)

pozorovatel
16. 02. 2007
Dát tip
platí!

MeTB
15. 02. 2007
Dát tip
Když mi dáte peňouze, klidně zaplatím, co hrdlo ráčí. :-)

pozorovatel
14. 02. 2007
Dát tip
to on si zaplatí, že jo?:) přijedem v sobotu někdy po dvanáctý asi

..aha..usmev... ...v piatok sa stretame... ...tak sa tam dohodneme na postupe... ...ale zatial to vyzera tak ze si bude must ten pokoj platit...usmev...

pozorovatel
14. 02. 2007
Dát tip
tady metb jede, máte ještě volný pokoj?

MeTB
13. 02. 2007
Dát tip
Zdá se, že jsem řekl závazné možná.

MeTB
13. 02. 2007
Dát tip
Zdá se, že jsem řekl závazné možná.

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
mam oneee:))))

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
jako jesy se ti budu libit, jo?:))))))

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
ja myslela ze je to samozrejmy.. kdyz uz budes ridit.)))

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
dunaj.. za to soferovani a prespani ti s tim rada pomuzu.))))

dunaju..ze ty uz skladas pismacky harem...usmev.. ..chces byt nasjpravensji pismak?...usmev...

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
pokud si muzu vybrat z nabizenych moznosti, tak toho sofera asi....

..nekomplikuje...teraz vychadza paradoxne cenovo dostupny hotel...blizsie akcii jak predtym... ...ta kniznica...zial proti tomu som nic nemohol... ...ubytko?..kde je problem... ...len som doporcuil linky...predsa nemozeme kazdemu vybavovat a platit noclah...to nie je v nasich silach... ..dokonca aj tu sme vam vysli v ustrety a pytam sa na pocty...kto by mal zaujem hodit si reserve...aby sa to dalo dokopy... ...citajucim preplacame ubytko...ja neviem co by si chela...sukromne lietadlo?...kyvadlovu dopravu na miesto urcenia?...sukromneho sofera?...

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
no ja nevim ze se to jako cely tak nak komplikuje... ta ne/knihovna... prespani je na povazenou:)) a tak no.-...)

Norsko
12. 02. 2007
Dát tip
říkám, sa uvidí kurňa

sid...co myslis?...

sidonia
12. 02. 2007
Dát tip
mi to prijde uz asi moc komplikovane.. pro navstevu z cr:)

Norsko
12. 02. 2007
Dát tip
tož, aššu obehaj, obehaj :-) (sa uvidí)

Rebeka se určitě ozve, až ji zase přejde deprese...:)

Skafararix
12. 02. 2007
Dát tip
Mas moju podporu a obdiv priatelu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru