Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O věcech důležitých

Výběr: Print
14. 02. 2007
12
27
3315
Autor
Norsko

 

 

O věcech důležitých

 

Napsat báseň

 

není to nejdůležitější v životě

 

Mnohem důležitější je napsat

několik básní

 

které se i po staletích

 

budou číst

 


27 názorů

palino8
18. 02. 2007
Dát tip
hej, to sedí

zorka
17. 02. 2007
Dát tip
a co takhle nedůležitý věci (jako třebas vobičejnej lidskej život...)řiká ti to něco?

zaki
16. 02. 2007
Dát tip
mozno aj tak... a mozno nie..

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
ano

stačí jedna, která se bude číst - mnohdy je jí celý jeden život ... *

Norsko
15. 02. 2007
Dát tip
aspoň někdo mi rozumí, dík

Print
15. 02. 2007
Dát tip
Je to tak...*! Ale chce to víc pokory a soudnosti autorů. Tu ty máš*

lukášj
15. 02. 2007
Dát tip
ako dôležito to vyznieva (:

dobré na zamyslenie;) A tak je to s viacerými vecami v živote;)

JirkaS
14. 02. 2007
Dát tip
Víš, poslední dobou víc čtu. Zjistil jsem, že to má jistý smysl. Možná tě to i ovlivní. Mám rád "klasiky" typu Kainar, Hrabě, blabla., ale Buk je jiná kategorie. Mám jeho 5 sbírek, mohu ti je zapůjčit. Je to hodně syrový, neředěný, živorodý, prostě to, co si jen myslíš, on napsal...

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
zfušované dušičky ... co si ty jirko, pod tím představuješ ? (sem buk. nikdy nečet)

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
jak to může vědět, to mi řekni ... jinak se to vůbec nevylučuje s tím, cos řekl (nebo on)

JirkaS
14. 02. 2007
Dát tip
Po celý život jsem chtěl být spisovatelem a teď jsem měl příležitost, a ono to nepřicházelo. Nebyly zde býčí zápasy, boxerská utkání ani mladé seňority. Nemělo to žádnou hloubku. Oblbli mě. Nemohl jsem ze sebe dostat jediné slovo a tiskli mě do kouta. Ano, vaše jediná povinnost je zemřít. Ale představoval jsem si to vždycky jinak. Tedy psaní. Snad to byl film s Leskem Howardem. Nebo čtení o životě Hemingwaye či D. H. Lawrence. Nebo Jefferse. Můžete začít všemi možnými způsoby. A pak jste tedy trochu psali. A scházeli se s jinými spisovateli. Dobrými i špatnými. A všichni měli zfušovanou dušičku. Poznali jste to hned, jakmile jste s nimi byli pohromadě v místnosti. Dobrý spisovatel se rodí jednou za 500 let, a vy to nejste, a skoro jistě to není ani nikdo z těch ostatních. Oblbli nás. Pustil jsem televizi a bylo tam cosi z doktorského prostředí a lékaři a sestřičky zvraceli své milostné problémy. Nikdy se navzájem nedotkli. Žádný div, že měli `problémy. Pořád jenom mluvili, hádali se, paštěkovali, hledali. Šel jsem spát.

JirkaS
14. 02. 2007
Dát tip
Včera jsem četl Bukowského. Tvrdí, že dobrý básník se narodí jednou za 500 let a myslet si, že jste to právě vy /nebo ten vedlé vás/ je pošetilé. Avšak to se v zásadě s tím, cos napsal, nevylučuje :)

silence
14. 02. 2007
Dát tip
cekam az to prijde :) jo :) něco na tom každopádně bude :) *

oleandr
14. 02. 2007
Dát tip
není zač

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
rád říkám jasné věci jasně, jasné ? ... :-)

zdjr1976
14. 02. 2007
Dát tip
No to je jasný :o) *

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
díky, oleandře

oleandr
14. 02. 2007
Dát tip
tak, tak

zorka
14. 02. 2007
Dát tip
jak se zdá, něco proti tobě mají a to já ne :-)*

Rabb
14. 02. 2007
Dát tip
já skoro brečím, jak je to dojemný.. :-)

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
hlavně že máš potřebu, se tady u mě, ozvat :-)

Natasha_
14. 02. 2007
Dát tip
Ano, mít ambice je důležité.

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
né, to sem opsal :-) (ostatně jako dycky)

Pravda pravda. Nedávno jsem četl Schopenhauera a ten to říkal více než výstižně.

Zuzulinka
14. 02. 2007
Dát tip
to je ze Tvé hlavy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru