Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kristus 3 v plynové komoře.

25. 04. 2001
8
5
6306
Autor
brooklyn

Různými způsoby Kristus vražděn byl a jest...

Do pruhů oděn, hvězda šesti cípy srdce probodává... ...ve hře na bohy, kde více obětí, nelidský účel prostředky posvětí... A Kristus, ach Bože, v plynové komoře...

5 názorů

Horavin
30. 05. 2014
Dát tip
T* !!!

Horavin
30. 05. 2014
Dát tip
Bílá kniha - Ateismus v tvorbě, autor si vybral kategorii, která má zde svoje místo.

baronka
19. 08. 2008
Dát tip
Uááá to chce hned několik T

baronka
14. 07. 2008
Dát tip
Je dobrááá a není tak nemožná stačil by rok čtyřicetčtyři

Petulka
06. 06. 2001
Dát tip
MontyPithon.: ja to beru taky si z mnoha veci delam legraci,ale myslim si, ze tohle moc vtipne zrovna nebylo. básničce dávám tip, líbí se mi.

Albireo
26. 04. 2001
Dát tip
Míwo, když Ti to připadá upřímné, tak nerozumím Tvé poznámce o falešných rekvizitách a umakartových slovech.

Miroslawek
26. 04. 2001
Dát tip
Albi: tak to dáme někdy řeč ... tady je na to malý prostor

Viz zde

clovrdik
25. 04. 2001
Dát tip
Monty :-)))))))))))))))))))))))))))))

Miroslawek
25. 04. 2001
Dát tip
falešné rekvizity a slova z umakartu

Albireo
25. 04. 2001
Dát tip
Mně to na rozdíl od Míwy připadá upřímné. Monty - dík!!!!!

Spvrivs
25. 04. 2001
Dát tip
Špína novoyorské čtvrti povstává a zalepuje ránu na probodeném boku našeho Pána. Nabubřelý pupkáč z Wall Streetu kouří doutník a říká: "Když se mně pokloníš, toto všecko ti dám."

kosa
25. 04. 2001
Dát tip
děti moje, však vás ten smích jednou přejde! to jako k montymu a clovrdikovi jinak ti dám tip, protože je to echt dobrý

kosa: Vždyť já vím... čerti mě budou v pekle píchat rozžhavenýma vidlema... ale na druhý straně, co bych dělala v nebi, tam bych neznala živou duši...:)

brooklyn
25. 04. 2001
Dát tip
Pythonko a clovrdo, smich lidi neprejde v pekle, ale uz kdyz mozna zjisti , ze vsechno je jinak, ze se treba smali a ani nevedeli cemu. :o)

Miroslawek
25. 04. 2001
Dát tip
Albi: mně to taky přijde upřímné ...

brooklyn
25. 04. 2001
Dát tip
A prispevek Montyove me nahodou taky pobavil.(humor a la Monty Python brooklyn rad) :o))) Ale tak jako Pythonce a jinym mi by taky nebylo do smichu pred 2000 lety, a ani ted , kdyby nekoho nebo nas krizovali...Nemam liz pravdu.

Naso
25. 04. 2001
Dát tip
hmm, pozerám, že celý cyklus o utrpení... Bude z toho zbierka? lepšie by sa to vnímalo!

brooklyn: Pravdu máš. Jenže já se radši směju, protože jinak bych musela od rána do večera chodit po světě a kopat lidi do choulostivých partií...:)))

brooklyn
25. 04. 2001
Dát tip
M.P., samoz. ze mas pravdu, chtel jsem jen rict, ze se smejeme podle situace, a za jinych situaci by jsme se samoz. nesmali, takze ty prispevky vubec neodsuzuji. Smichu zdar. je lecivy. :o)

ruby
25. 04. 2001
Dát tip
monty :-)) brook....tip

ruby
25. 04. 2001
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru