Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

laskavá

01. 10. 1999
0
0
1646
Autor
slavek

nevím, jestli náhodou, už jsem jí sem kdysi nedával, ale našel jsem jí napsanou na kousku papírku kdesi.

Po stovkách pegasů, s urvanými křídly tisíce růží bez květů. Pletouce nohama, mezi Karlovarskými vřídly, hledám krásu jiných světů. Tisíce koťat s utnutou hlavou. Mapy bez ulic, bez cílů. Uhelný prach, nad Ostravou, pokus o opravu, bez dílů. Zdušen v krku, výkřik zděšení. Smrtelný děs ve tváři nechal stopy. Hluk praskajícího lešení, konec je cestě do Evropy. Bez krosny, baťohu, sám bloudím světem, ač ještě před chvílí, byli jsme dva. Se smutným výrazem, chci vyprávět dětem, o ztracené lásce, jež mohla být tvá.
Pavol
09. 10. 1999
Dát tip
"Se smutným výrazem, chci vyprávět dětem,
o ztracené lásce, jež mohla být tvá."

Snad nejlepší verše jaké jsem kdy četl.

slavek
09. 10. 1999
Dát tip
Pavol: Děkuji Ti moc..

slavek
05. 10. 1999
Dát tip
Adarhazíčku, volba slov není důležitá.. Důležitější je sdělení .

B.Ezejmenij
05. 10. 1999
Dát tip
... no jo a to tam právě je i s těma slovama :)

kačka
04. 10. 1999
Dát tip
Slávku, je v tom hloubka, cítím ji z toho textu potěšena svým rodným městem, závěr se mi moc líbí. Dolaď to rytmicky... konvertor ..takyznám.

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
castan: v jedné kritice tři témata. To dokážeš skutečně jenom Ty. :-) A nepředstírám, že to není super.
1. ne ve studni, ale v Eivo. Je starší než ze studni.
2. co nechápeš?
3. chápeš skoro vždy všechno, ale rád se tváříš, jako, že nic nechápeš.
4. Tuner pomůže, a ne trochu. A není to tuner, nýbrž konvertor....:-)

castan
01. 10. 1999
Dát tip
Slavek: Ahojves Slavku!
Tuhle jsem cetl uz ve Studni, takze se na ni
divam trosicku jinak, nez ostatni, ale stejne ti musim napsat, ze jik tak trosku nechapu....
No ostatne, kdy ja jsem neco chapal??? Ze?
No ale kazdopadne doufam, ze ten tvuj technicky zazrakovy tuner, mi alespon trochu pomuze....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru