Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doušek vody

17. 02. 2007
3
18
1788
Autor
Idefix

Chytám do úst kapky deště

abych se napila

prvních jarních perel


18 názorů

Montrealer
18. 10. 2007
Dát tip
není to úplně dobré, ALE není to úplně špatné. je to tak akorát...o)

Rxrxrxr
18. 09. 2007
Dát tip
není to úplně špatné...


Paulart
19. 02. 2007
Dát tip
Je to pěkné téma. Ale už to "abych se napila/prvních jarních perel" mi tam připadá navíc. Asi jsem přece jen ovlivněná tou free-haiku formou, prostě by stačilo: Chytám do úst kapky deště. S kapek deště se perly stávají až v mém tvůrčím nitru. Tam ale má haiku vstup až hotové.

Petrusha
17. 02. 2007
Dát tip
k tomu stačí padnúť dolu tvárou pekne do mokrej trávy ...

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
...ale ta veta je fakt blba, sorac....

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
SDPOUHLAS, PRdon, s Tomem...akuratni......:)

Tom
17. 02. 2007
Dát tip
:-) mas smysl pro humor. Vez, ze Pismak je uplne rejdiste malych pismackych zviratek. Myslim, ze s basnickama se to ma tak, ze clovek proste kouka kolem sebe a pres ty veci hledi do sebe: tehdy basniccino vajicko dozrava, a potom velka inspirace prichazi i nezvana.

Idefix
17. 02. 2007
Dát tip
Tak mi nabídni nějakou písmáckou spermii,která by to dotáhla do konce :-)

Idefix
17. 02. 2007
Dát tip
Seniore, dík za kritiku, ale asi zatím jsem taková jako to mé minimum...

Idefix
17. 02. 2007
Dát tip
Uff,tos mi to dal, já se snad polepším, ale mám už takovou menší euforii ze skorojara.

Craerassy
17. 02. 2007
Dát tip
milé jarní konstatování:-)

Tom
17. 02. 2007
Dát tip
me to pripomina nektera haiku, co jsou na Pismakovi prijimana s velkym nadsenim, asi zalezi na autorovi... Je to prijemne jako nekolik prilezitostne utrousenych slov, ale souhlasil bych s obema znamenitymi redaktory, ze basne je to jen zarodek, neoplodnene vajicko. Diskvalifikujici to v kazdem pripade neni.

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd--------------vidis, p.S. ti to vysvetlil...

SENIOR
17. 02. 2007
Dát tip
Pokud by takováto mimi miniatura mnou měla být přijata jakoby vážnovatě, musela by mne praštit palicí přes jakési hlavoví, tato pouze cosi konstatuje a v závěru blíže neurčitě přirovnává. Tudíž nehodnoceno.

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
...pripomnelo ale autorku nasi slavnou tzv. cervene knihovny, pí Carskou....aspon neco...

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
..no, to se nam, rek bych, teda moc nepovedlo....od nazvu po perlicky...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru