Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oranžový klobouček

25. 04. 2001
7
0
2214
Autor
AZALIN

Jako takové opožděné poděkování jedné sqělé osobičce za jeden móóc krásnej dáreček.. :-))) Jenom ještě dodám, že první dva verše jsou pravdivý.. :-))

Tuhle mi za něj nabízeli TISÍCOVKU! ....no to snad chtěli abych si lehl na pohovku a na hlavu dal si noviny!!! To jsou mi ale blbiny.. ;-) .........snad kvůli němu nebrečeli........... Jindy zas kdosi povídá: "VŽDYŤ JE TO ŽLUTÁ!" .... Ten nelida!!!!!!! Člověk si ke sluníčku lítá vesele oranžově zrána a potom tákováhle rána!! ...... no to se často nevídá.... ;-) A přece jedna osobička zná pravdu o mém dárečku. Když totiž člověk přivře víčka a hledá ve svém domečku, zbaví se přebytečných vrásek a slyší šeptající hlásek: "ten klobouček je ze sluníčka"........ :-))))

Wiki
23. 06. 2001
Dát tip
Doufám, že ho budeš nosit pořád, abysme Tě snadno našli :o))

Silvinka
26. 04. 2001
Dát tip
;o)))) Veselý je hlavne, ten klobúčik ;o)

Šílená
25. 04. 2001
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))) a kdybys věděl jak se ta osoba bála ti ho dát že se jí vysměješ:o)))))))))))))) MTMR BRÁŠKOOOOO!!!! jsi sluneční bytost

Astrálka
25. 04. 2001
Dát tip
* Šílka ! :o) to bol naozaj nápad z neba :o) * nebyť toho klobúka, koľkokrát by som Azalina na ulici potme ani nespoznala ;-)

Šílená
25. 04. 2001
Dát tip
von si ho nesvlíká ani když se brouzdá po astrálu sestřičko?:o))) to je bomba!!!...vysvléct se sakumprásk ze všeho i s tělem a nechat si jenom klobouk:o) to teda klobouk dolů:o)!!

hermit
25. 04. 2001
Dát tip
pěkné... :-)

Wopi
25. 04. 2001
Dát tip
:o)) Šílená: :o))))))))

Wopi
25. 04. 2001
Dát tip
a v i

AZALIN
25. 04. 2001
Dát tip
Šíííla a Astrálka: Tssssss... jasně že si ho nechávam na hlavě, i když bloudim po vesmíru.. dyk byste mě v té záplavě průhlednejch duchů ani nepoznaly.... ;-))))

Silly
25. 04. 2001
Dát tip
sluníííčkáááá.........:-)))))))))))))))))))))

Astrálka
25. 04. 2001
Dát tip
* šialená sestričkaaaaaaaaaaaaa :o)))))))))))))) * Azí, aha, tak Ty si ma naposledy bral ako priehľadného ducha :o) preto si ma nepozdravil, keď sme sa míňali na obežnej dráhe,minule ;-) * počkaj, prídem k Tebe do čajovne ! a budem hosťom upíjať z čaju :o)

papouch
25. 04. 2001
Dát tip
jo, jo, jo ! :-) pípaneček

AZALIN
25. 04. 2001
Dát tip
Astrálka: No jooo, to máš z toho, žes mi dala toho modrýho motýlka, kterýho si měla na čepičce.. bez toho tě teďkomc nepoznám... ale neboj, smutno mu není... dostal olanžovýcho brášku! ;-))))

suva
25. 04. 2001
Dát tip
a já mám od včerejška červenej od brášky, heččč :c))))

Falka
25. 04. 2001
Dát tip
Jůůůůůů.... a já pořád, proč vás v Astrálu míjím.... hloupý zvíže Falka nehledalo podle barev... MVR! ☼ ♥ ☼

ňufáček
25. 04. 2001
Dát tip
ňuf ňuf.. Ažalínek, dostal olanžovej klobouček a pod ním našel olanžovýho klálíčka.. chichi.. ňuf ňuf ňuf.. :o))))

Wopi
25. 04. 2001
Dát tip
Ňuf, ňuf, ňuf...občas (=většinou) nevím, která bije. A jestli vůbec bije, jestli jen tak nekuká a pokud kuká, tak jestli je to opravdu kukačka nebo králíček mluvící cizí řečí a pokud je to králíček, proč je právě oranžový a ne třeba fialový se žlutými puntíky, prostě ten písmák je na mne moc náročnej :o(((

Bibša
25. 04. 2001
Dát tip
Azínku, moc ti sluší, klobouček, oranžová barva, sestřičky i bratříčci a vůbec písmák a jeho skvělej život a nálada.

Bix
25. 04. 2001
Dát tip
Jedna z prvých otázok Azalina: je tento klobúk oranžový alebo žltý ? :o))) Spoliehala som, ža na stanici ťa s ním spoznám, :o)), veselá básnička - preč s novinami !! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru