Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmluva sBohem

24. 04. 2001
5
0
3856

přeberte si to jak chcete...

ROZMLUVA SBOHEM Bože , ty jsi stvořil svět ? Ne, to samo
Avery
27. 06. 2005
Dát tip
Jojo, Pánbůh si z nás dělá prdel:) Tip

kujíík madam

redbeatle
12. 03. 2005
Dát tip
:) TiP

:) ...milé

diiiiiky slunoooooo

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
není zač

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
mně se to líbí, docela mě to pobavilo. Dorbej úlet. Dávám to do klubu.***

diky za klubiiiiiik

Vonna
06. 08. 2004
Dát tip
dalo by se o tom diskutovat.. je to syrové, bez zbytečných slov ale myšlenka je velmi dobrá

to rozhodne akorat ze diskutovat se da o vsem ze:*)))))))))...dekuji dekuji....melo to byt co nejstrucnejsi...

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
jo, proč ten průser svádět na Boha, že..

Kačírek
04. 08. 2004
Dát tip
... tak proč jsi?

dis: asi proto ze v nem neverim:*))))))) Kaci: a je?

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Tak na toto neumím uspokojivě cokoliv napsat.... věřím v Boha... ale také si myslím, že některé věci se prostě vyvinuly... Bůh je pro mne jakási velká a silná veličina.... a svět?... Svět je docela legrační místo... jen ho chápat o něco víc, abych si to uměl užít i uvědomit.....

muzu ti to zkusit vysvetlit...ale nedostanes to zadarmo...musis hadat:*))) co rikaji male deti kdyz udelaji neco ..treba orzbiji kvetinac a nekde se jich pta esli to udelali oni?... no nejen male deti...

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Jo vím, co myslíš.. já ne ... ono samo.... sám jsem byl malým chlapcem.... který občas tu a tam něco porouchal... :)) Tady mi šlo spíš o tu filozofickou stránku ... Bůh jako veličina.. stvořitel nebe a země....

no jasne a tady se priznava ze se to az tak moc nepovedlo...ten minivytvor je soucast chvilkove deprese...ne muj trvaly nazor a pohled na svet:*)))a taky mi to prislo zajimavy a cekala sem esli to nekdo pochopi hned:*))))))))))))

Naso
25. 04. 2001
Dát tip
stálo Boha veľa námahy stvoriť Big Bang?

Wopi
24. 04. 2001
Dát tip
ROZMLUVA S TĚHOTNÝM HROCHEM To jsi vymyslel sám? Ne, to samo.

jasnovidka
24. 04. 2001
Dát tip
tys sis posral gatě ? ne to samo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru