Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Změny prospěly dobré věci

21. 02. 2007
1
68
1914
Autor
westec

 

 

 

Kdo by měl třebas jen malé pochybnosti

o činorodosti, erudovanosti a nestrannosti našich redaktorů

bude jistě šokován

když si přečte jejich nové redaktorské stránky

 

Například redaktor a2a2a od doby co je redaktorem (20.2.2007)

stihl už napsat 5000 kritik, udělit 900 výběrů, dát 3000 tipů

a napsat 80 vážně míněných kritik

 

Nevím jak vy

ale já

 

jsem mile překvapen


68 názorů

westec, netrefil ses. Velličenstvo si na vlastním serveru tapetuje! To jsem ještě neviděl. Nikde.

Začíná to bejt švanda:)

Craerassy
23. 02. 2007
Dát tip
sakra, to už i Vella tapetuje?:-))) božínečku, to je fakt tragédiečka, že nevíme, kolik jsme udělili tipečků:-)))

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
jasně, vello, ale na odpovědi stvnovi, na chytrý odpovědi uživatelů a kopírování všech děl, který dostaly výběr, čas máš naprosto tě chápu

StvN
23. 02. 2007
Dát tip
No dobře, tak proč se pouštíš do něčeho, co nezvládáš? A zorvna tohle je práce na chvilku.

Rabb
23. 02. 2007
Dát tip
je tam i moje! jedno.. :-)

StvN
23. 02. 2007
Dát tip
Vello, laskavě ze sebe přestaň dělat úplnou . Nakopírovat těm dvaceti redaktorům pár vět do profilu nemůže trvat dýl, než trvalo mně nacvakat mých sto děl do konceptů a věř mi, že tři dny jsem to nedělal. Od počátku tu nikdo nezpochybňuje udělené výběry, ale totální bordel ve vedení, který se ukazuje pokaždé, když něco uděláte. To nemůžete JEDNOU udělat něco pořádně, aby se za vás člověk nemusel stydět? To je tak těžký stránku redaktorů zprovoznit, až bude hotová? Nechápu, že vás humanisty vůbec pustí ven bez doprovodu. Tedy: Místo okecávání zkus udělat něco pořádně a já nebudu vyšilovat. Tedy: Na tohle klidně neodpovídej, ale ukaž, že jsi kádr a buď tu stránku stahni nebo ji doplň, nebo na ni vůbec napsat, že si z nás děláte akorát prdel.

StvN
23. 02. 2007
Dát tip
Je na to vůbec dostatečně schopný? Už to tu visí dost dlouho prázdné.

StvN
23. 02. 2007
Dát tip
Mě by spíš zajímalo, kdy bude ta stránka úplná. Šlo přece o ty tři otázky, ne?

westec
23. 02. 2007
Dát tip
konečně to někdo pochopil a diskusi bych skoro mohl uzavřít

JiKo
23. 02. 2007
Dát tip
2 x a2 + a: já myslím, že westec si spíš dělal srandu z Welly.cz a jejích programátorů (viz úplně dole), že nedokážou naprogramovat takovou blbost jako zajistit aby vypisovaný stav odrážel skutečnost

pozorovatel
22. 02. 2007
Dát tip
my vestec vždycky porazili nejmíň o dva góly

a2a2a
22. 02. 2007
Dát tip
westec Píšeš-li o mně, třeba jen náhodou, nicméně v ironickém kontextu, prosím příště o avízo. A nyní má odpověď. Tato statistika je naprostý nesmysl. 1) Těch 5000 kritik je napsáno za asi 33 měsíců mého působení na Písmáku, včetně doby, kdy jsem redaktorem nebyl. 2) Ve skutečnosti jsem napsal nejméně o 400 kritik víc, jsou to ty, které ve větším rozsahu z různých důvodů posílám lidem ve zprávách. 3) 3000 tipů. Osobně se mi to nezdá, ale i pokud je číslo pravdivé, je opět za období 33 měsíců ( to platí i o výběrech, redaktorem jsem asi 30 měsíců ). 4) Pokud jde o poměr tipů a kritik, i toto je zavádějící, neb denně, a jsem na Písmáku určitě 300x do roka, přečtu úplně, nebo zčásti nejméně 20 textů, i víc. Tedy zhruba za 3 roky je to asi 18000 textů. K naprosté většině se nevyjadřuji, neb mi připadají hodně moc ńešikovné, a už je zkritizoval někdo jiný, a já nemám potřebu po těch lidech, kteří třeba začínají, nebo to jen zkusí, ale kteří jsou zároveň našimi čtenáři, nějak šlapat. Občas mne někdo z nich o názor požádá, pak odpovím. Také dávám tipy a výběry bez kritiky autorůn, ke kterým jsem se vícekrát vyjádřil v minulosti, a nemám jim co nového říct. A to jsou třeba rekace, které svědčí o dalších přečtených textech, ale v kritikách zahrnuty nejsou. 5) Dalším zkreslením je skutečnost, že číslo 5000 zahrnuje i mé reakce pod jediným dílkem, kdy v nějaké diskusi či polemice, je těch reakcí deset i více, a také zahrnuje třeba mé odpovědi a poděkování na kritiky jiných u mých děl, a těch je také požehnaně. 6) A konečně, opravdu jsi nevybral šťastně. Pokud bys opravdu chtěl ocenit skutečnost, že jsou zde lidé, kteří svými názory jsou ochotni poskytovat zpětnou vazbu, pak jsou mezi redaktory i neredaktory pracovitější, ale to kdybys opravdu chtěl tuto práci ocenit. 7) Na závěr, díky za sice nezasvěcený ( ne tvou vlastní vinou ) článek. Ukazuje na nesmyslnost těchto údajů, a doufám, že šéfredaktor sjedná nápravu.

westec
22. 02. 2007
Dát tip
jó, brečet nad vypitým pivem, to bys uměl :-) a ten umpr, bude stejně noe, jinak by to tady tak nemoh znát :-)

papouch
22. 02. 2007
Dát tip
westec mě nemá uád, bůůůů ..

Joj, emnice! Je jak mnoho podobných fenoménů. Myslíš, že jest zahubena a ona mrcha někde v popelu a pak jako Fénix......inu předčasně klubisti emniční lkali a klub k ledu dávali. Ta potvora se probudila!

westec
22. 02. 2007
Dát tip
jak psáno výše :-)

Print
22. 02. 2007
Dát tip
Všichni tam máme naprosto špatné statistiky a působí to až tragikomicky. Nicméně doufám, že a2a2a byl vybrán jako ukázka jen čirou náhodou. Právě on je totiž příkladem seriózních debat, kritik i názorových střetů.

Dosvědčuji, že Papouch není agresivní. Naopak. Je mírný jako beránek. Když mě onehdá přistihl v pelesti se svojí ženou, omluvil se, zul si papuče, a tiše odešel. Je to gentleman, pánové!

westec
22. 02. 2007
Dát tip
ano, je to tak, dobře jsem si to myslel

Norsko
22. 02. 2007
Dát tip
vidíš ..., mlčí, hufnágl

papouch
22. 02. 2007
Dát tip
sobec? to je ňáký omyl, já jsem přece papoušec a mám zobec

westec
22. 02. 2007
Dát tip
... nedůtklivý, a co je nejhorší prý jsi sobec

papouch
22. 02. 2007
Dát tip
a... agr.. - cooo??? jááá??? to je nějaká blbá pomluva :-((( já jsem hodňoučký a mírný a milý třeba zrovna tady Pišta to může dosvědčit... Pišto, dosvědči, že nejsem agresívní! Hned!! Nebo tě zkopu a sporostě ti vynadám!!! .-)

westec
22. 02. 2007
Dát tip
bohužel, s tebou, papouchu, to asi nepůjde ... prý jsi velmi agresívní a to já nemám rád

papouch
22. 02. 2007
Dát tip
jo.. a řádně se namětem! .-)

westec
22. 02. 2007
Dát tip
pražáci vědí hovno ... o životě na venkově ale to je zas námět na jinou diskusi :-)

Bodejť. Su pražák, nee? :)

Craerassy
22. 02. 2007
Dát tip
tak tipy se tu nejspíš započítaly všechny, protože za dobu, co jsem v redakci bych jich tolik nestihla udělit ani kdybych je dala všem, které jsem za redakcírování přečetla:-)))

papouch
21. 02. 2007
Dát tip
tak pravil Pištec... A ten to musí vědět!

Papouch se nedožije. Dyk je to dědek. Navíc moravák. Ti nic nevydrží.

westec
21. 02. 2007
Dát tip
časem musí dojít i na tebe, když se dožiješ

papouch
21. 02. 2007
Dát tip
no například mně nedal výběr ani jeden ........ jakto????? :-))

westec
21. 02. 2007
Dát tip
nemám nic proti a2a2a, to byl pouze příklad, a tímto se mu omlouvám :-) sranda stejně musí bejt

StvN
21. 02. 2007
Dát tip
Je dobře, že konečně něco funguje. I když z pohledu technika bych volil raději nefunkčnost, než špatnou funkčnost.

Fouckault
21. 02. 2007
Dát tip
nojo další z technických šotků amatérského vedení :-) .. o to víc patří dík některým lidem co se nechají dobrovolně označkovat "funkcí" a snaží se komentovat zdejší tvorbu. a2a2a je zrovna člověk který tu zanechal dost času a jeho kritiky skutečně zaslouží pozornost.

westec
21. 02. 2007
Dát tip
a to nemluvím o jiných, asi bych se upsal :-)

Jojo, nevděk vládne světem...

westec
21. 02. 2007
Dát tip
člověk tady chválí a ještě mu skoro vynadají

Jablúm nepomáhá. Jablúm škodí, vořechu. Nicméně lze si představit, že svým škozením pomůže, což by ho nepředstavitelně bylo mu líto.

westec
21. 02. 2007
Dát tip
na tvou hru nepřistoupím, hufnágle nepomůže ti ani jablúm svá doporučení směřuj k jiným, málo vidoucím :-)

ČTI a prozři, nevědoucí!

westec
21. 02. 2007
Dát tip
neodváděj pozornost, hufnágle, k údajnému neexistujícímu slovu, které má vysvětlit vše :-)

překvapení jsou takříkajíc skoro vždy překvapivá

Zde zcela prokazatelně zasáhla emnice. A jelikož význam slova "emnice" znají už jen pamětníci, nebudu s tím vás, děti, unavovat. Stejně byste to nepochopily.

Narvah
21. 02. 2007
Dát tip
ta statistika vypovídá o tom, kolik tipů a výběrů a kritik bylo napsaných za dobu, kdy vstoupil na server.. jen nechápu, jak ta čísla pdole tebe postuhují "činorodost, erudovanost a nestrannost" redaktorů. popiš prosím postup, jaks to ze statistik dedukoval.

Honzyk
21. 02. 2007
Dát tip
nekdo by si mel uz jednou uvedomit a rict, ze nejde o zadne kritiky, ale POSTOJE, , do prcic...a ze todle neni redakce, kde se lamou noviny, treba, potkavame se na chodbe s kartackem na zuby, treba, ale ze se vubec nezname....a ze je to predevsim sranda....posahanej server, posahany lidi, ale tak to ma bejt, myslim...ja jeden z nich...pokud nekdo ma pocit, ze az moc vazenej a vaznej, sorry...:D

Muamarek
21. 02. 2007
Dát tip
Už jsem se díval, někdo s tipy šetří, např. Senior - a dozvěděl jsem se, že píše i vážně míněné kritiky, třebaže jich moc není :-)))) Muamarek

Norsko
21. 02. 2007
Dát tip
šokující zjištění! :-)

westec
21. 02. 2007
Dát tip
jen nahlédněte, je to víc než zábavné, doporučuji

Norsko
21. 02. 2007
Dát tip
milý rabbe

Norsko
21. 02. 2007
Dát tip
ano, velmi mile, čísla hovoří jasnou řečí, není totiž důvod k jakýmkoli rebéliím, či smutku

Rabb
21. 02. 2007
Dát tip
mile překvapen?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru