Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

záhadné tajomstvo Rossiho šatníka

22. 02. 2007
1
15
3262
Autor
fajo

Prológ…

Pomaly, akoby nechtiac sa M. došmatlal na WC..Zasa sa mu to stalo..Opatrne rozopol kombinézu, zobliekol ju a v tom momente sa po celej miestnosti začal šíriť typický zápach výkalov..Znechutene stiahol trenky, celé zasvinené a odložil ich do kúta..Sadol si na misu- vhodná chvíľa na pár sebaľútostných myšlienok..Privrel oči a keď ich po niekoľkých minútach otvoril, oblial ho studený pot..bol tu opäť!!!..jeho nočná mora..FANTÓM!!!..a hoci zas a znova vypliešťal oči do kúta, bolo jasné,že je to jasné..TRENKY BOLI FUČ!!!



Brno,26.8.2001, pár hodín predtým…

..12.58..

Od rána slnko pieklo ako o závod a čím viac sa blížil samotný závod, tým väčšší frmol vládol v padocku..Všade sa rozplývala omamná vôňa benzínu, len okolo jedného obytného prívesu sa šírila roztomilá vôňa aviváže..Na schodíkoch sedela postava a podopierajúc si hlavu zamyslene sledovala na šnúrke sa dosúšajúce trenírky..jedovato červené..s veľkou bielou trojkou na zadku..Zrazu sa spoza rohu vynorila vyškerená tvár a:

-čo to čo to Maxík, nejako si v poslednom čase potrpíš na čisté spodné prádlo..he he..až mi je to divné..

-mlč, Červená čiapka..sústredím sa, nevidíš?

Tento dialóg však skončil skôr, ako sa vôbec začal, pretože z boxov sa naliehavo ozvali motory čerstvo naštartovaných motocyklov..

13.kolo.....14.23..

 

-Áno..Áno..ide to podľa plánu..len sa mi sopliak furt okolo zadku motá..áááá..už som na Céčku skoro, fanúšikovia zas budú na mňa mávať..úúúžasnýýýý pocit..proste úúúú… ..TRÉÉÉSKKKK..


Riaditeľstvo pretekov…

..15.03..

-Pán riaditeľ, pán časomerač..ktokoľvek..prosím..žiadam!!!musíte mi pomôcť..ukrivdili mi..o česť pripravili..nemôžem viac takto..už vyše roka ma neznámy zákerník prenasleduje..o sny oberá..mamma mia!!.. -Ale pán Maximilián..nože sa ukľudnite a pekne od začiatku nám rozpovedzte, čo sa Vám- ako sa Vám- kde sa Vám..a vôbec.. -No viete,už dlhší čas mám taký..oný..problém.. aj za dr.Costom som bol..len čosi zamrmlal popod fúzy o emočnom pretlaku..alebo to bol paradajkový pretlak? Skrátka- vždy, keď sa mi nevydaria preteky, tréning, čokolvek - vzrušením sa mi zrýchli metabolizmus a od samého jedu sa proste to..skrátka poserem sa, no..

 -Hej, videli sme, dnes ste to veru nádherne po…to…no…pokračujte..

 -No a predstavte si,zošmarím gate, reku utriem si zadok najprv, keď v tom..fantóm..netvor..upír..nikdy po ňom neostane ani smrad- zdrapí trenky- a už ho niet..

-Nuž pán Maximilián, ukážte nám..nie nie!!! TO nám skutočne ukazovať nemusíte,radšej nám ukážte miesto činu..


WC č.43...

15.11..

-Tu..tu sa to stalo..cítite..?

-Necítime..ale hľa, ten Váš fantóm bol tentokrát veľmi neopatrný..pozrite, aké výrazné stopy zanechal..zrejme stúpil do Vášho ho..hohohooóó!!! Rýchlo vpred..kým je stopa čerstvá..


Hon na Šakala...

15.18..

A tak sa skupinka nedobrovoľných detektívov vydala cez zvodidlá a šikany, preplietajúc sa davom fanúšikov..Ani nevedeli ako, ocitli sa v zóne obytných prívesov a stopa ich viedla priamo k tomu s trojkou, no tam nekončila..Zmizla až v nasledujúcom prívese s veľkou, žiarivou 46kou..

-Hííííí..to je Sopliakova búda..

Zareagoval evidentne podráždený M. a s divokým škrekom vykopol vstupné dvere..

-Pozrite, aký tu má neporiadok..tfujjj..to jeho psisko určite niekde nakládlo, cítite ten smrad?..

-Nie veru, to tá skriňa v rohu..Šatník, či čo je to..pričuchnite..

-Hííííí..veru veru..

Zhíkol M. a ostatní sa až strhli od preľaknutia..ale to už náš poškodený držal v ruke páčidlo a..chrrrŕŕŕŕŕŕuupppp..


Pravda občas bolí...

15.20..

V šatníku visela len jedna žltočierna kombinéza a veľká drevená truhlica z nápisom Trofeje a suveníry,z ktorej vychádzal onen inkriminovaný zápach..M. neváhal, strhol poklop a naraz nakukli dovnútra..V najbližšom okamihu sa stalo nasledovalné..:

Riaditeľ pretekov len chápavo pokýval hlavou a so slovami

 -Nuž čo, každý z nás má nejakú tú muchu..

opustil miestnosť..

Časomerač sa uškrnul a vypadol tiež..M. sa so slzami na krajíčku zúfalo otočil, očakávajúc aspoň dodatočnú satisfakciu..Potom sklamane opäť nazrel do truhlice..Na jej dne ležalo množstvo treníriek..Červených..S trojkou, ktorá však mala miestami výrazne hnedý nádych..A vtom..najprv začul výzvu z amplióna:

 -POSLEDNÝ KRÁT VYZÝVAME PÁNOV ROSSIHO A BURGESSA, ABY SA DOSTAVILI NA PÓDIUM ZA ÚČELOM VYHLÁSENIA VÍŤAZOV A PREVZATIA TROFEJÍ!..

Pri slove trofeje M. nabehli na chrbáte zimomriavky a v tej chvíli začul z diaľky dvojhlasný, evidentne priopitý spev..:


UŽ STÍCHOL REV MOTOCYKLÁÁÁÁ

ČERVENÉHO AKO CVIKLÁÁÁÁÁÁÁ

MAXÍK JE ZAS NA WÉCKU

TITUL MÁME VO VRECKU…

 


15 názorů

fajo
18. 04. 2007
Dát tip
trochu som premýšlal,či zverejniť aj toto dielko..je to dosť úzkoprofilová záležitosť..neodolal som..a motorečky milujem!,hlavne tie na závodnej dráhe..to je jeden z dôvodov,prečo žijem v Brne;o)

avox
18. 04. 2007
Dát tip
jak vidět, docela hezké dílko se dá napsat i o hohohó... jezdíš na motorce? :-))

fajo
21. 03. 2007
Dát tip
tak to dúfam,že sa vrátiš:o))..že faktisticky..plačem)))))))))))))

Wee
21. 03. 2007
Dát tip
UFF! tak na to nemám to přečíst... :o( za tři měsíce jsem na P. přečetla jen jednu povídku...tak se za dva měsíce zkusím vrátit, faktisticky .-)

fajo
24. 02. 2007
Dát tip
ďakujem)))

veď do správ:D a zabudol si mi poslať avi, takže toto som nevidela...až teraz;)..a jasan, že do správ, ako inak?:D * (to je ten dlh:D )

fajo
24. 02. 2007
Dát tip
ok,ale do správ))

ja si rada vypočujem aj tvoje vysvtelenie...lebo som sa vcelku pobavila:D

martinez
23. 02. 2007
Dát tip
tak to tě pošlu ke mně... předposlední dílko se strašně dlouhým názvem... mrkni... schválně teda :o)

fajo
22. 02. 2007
Dát tip
hopla..tak znehodnocovat by som naozaj nechcel..)

silence
22. 02. 2007
Dát tip
maximalne kdyz ti na tom mooc zalezi, posli to danemu pismakovi do zprav, ale kdyz to vystavis v kritikach, znehodnotis tim dilko :)

fajo
22. 02. 2007
Dát tip
ok,vzdavam sa..nevysvetlitelne vysvetlivky sa nekonajú..howgh))

silence
22. 02. 2007
Dát tip
vysvetlivky nedavat :)))) A to ze to nechapu ja, VAZNE NIC NEZNAMENA :))))))))))))))

fajo
22. 02. 2007
Dát tip
ono je to take kapanek zlozitejsie,hlavne nad tym netreba moc premyslat.mozno som mal dat vysvetlivky?)))

silence
22. 02. 2007
Dát tip
uff uff, to mi bedna nebere :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru