Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

26. 02. 2007
1
11
2731

Stál na přechodu. Poznala jsem ho podle bělostných křídel. Ale jeho šaty... byly špinavé od bláta... Dívala jsem se na něj... A přemýšlela... Neviděla jsem mu pořádně do tváře, ale z jeho postoje jsem mohla vyčíst, jak se cítí. Byl shrbený, schoulený, rukama si objímal ramena, hlavu měl skloněnou, vlasy mu volně vlály ve větru kolem obličeje...

Jak tam tak stál a kolem jezdila auta, ucítila jsem v sobě náhlé rozhodnutí... Přišla jsem k němu a chytila ho za ruku. Zvedl hlavu a podíval se na mě. Jeho oči... hluboké, plné moudrosti a poznání... orámované dlouhými řasami se na mě upřely a koutky úst se mírně pozvedly. Opětovala jsem tento letmý úsměv a společně jsme vstoupili na přechod... Auta zastavila... až na jedno...

Uviděla jsem, jak se řítí závratnou rychlostí, ale nic jsem nestihla udělat... Rozbušilo se mi srdce, oči se otevřely dokořán... a se svou dlaní stále vloženou v dlani Andělově jsem ucítila náraz...

Když jsem se zvedla, uviděla jsem své tělo ležet pod sebou... Anděl však stál vedle mě. Chytil mě za ruku a pevně ji stiskl. Upřela jsem na něj pohled... Usmál se, já úsměv opětovala a přivinul si mě do náručí... Pak roztáhl křídla a vznesli jsme se...


11 názorů

Laura: Chlapi kecaj! ;)

Laura: Nevím. Fakt nevím! Ale ani tomu nevěřím, protože na mě působíš velmi mile!

Laura: Jé, to je fajn, že alespoň někdo něco nečekal:)...Děkuju, umíš potěšit...

Usmáty_autor:ok... zkusím někdy překvapit nečekaným...

mh, klub to istí..ale koncom si to zabila...začiatok...no, ten sa dal...ale je to napísané presne tak, ako mnoho iných...a záver je už pomaly klišé, takýchto záverov som už videla, čítalaa tak...už straaaaaaaaašne veľa,.,. dík za avi;)

palino: dík... snad osloví jiné...

palino8
02. 03. 2007
Dát tip
mňa neoslovila, ale posielam avi: Usmiata: do klubu, však?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru