Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a ještě se divíte

Výběr: Print
26. 04. 2001
19
0
5217
Autor
hermit

* 2001



. . . 


a ještě se divíte
těm plazům u nohou
přitom jste se podívaly 
jejich směrem

usmály se ne zcela neutrálně
copak nevíte že máte v očích
šestihlavňový letecký kulomety
s rychlostí palby

čtyři tisíce ran za minutu?

a ještě je přesvědčujete
ty skelety bez vůle
že jejich zimnice
je pouhá

autosugesce
rabako
05. 05. 2003
Dát tip
**

Armand
06. 08. 2002
Dát tip
.-) ***

Semeno
29. 07. 2002
Dát tip
O.K. Skvěle si to vyjádřil, ale s tim co si myslim, že tim myslíš, nesouhlasim. Každej si v tom může myslet co chce a to je vlastně hezký. Tak jo.

Feeling
19. 06. 2002
Dát tip
fíha *

malykuba01
23. 04. 2002
Dát tip
trefa*:)

pino15
03. 12. 2001
Dát tip
taky jsem skelet bez vůle a nedivím se už ničemu :o) blbůstka? chybí tomu jenom hrobový ticho

kafka
09. 07. 2001
Dát tip
*! a ještě se divíte... těm prošoupaným bačkorám a kostěným obroučkám padají z větších a větších nosů... a hůlkou podpírají si žebra a ještě se divíte vranám za oknem když lámou si zobáky proti vlastní vůli když je krmíte přes sklo a pouštíte zprávy v televizi a počasí zase přijdou mrazy . . . promiň, nevím, co mě to napadá... ach, jak děkuju! :) ******!!!!

Jolie
20. 06. 2001
Dát tip
ale ale, vzdyt my zeny jsme na tom stejne (dobre, at neprehanim, podobne :-)). A ta krutost je prece tak nevinna. :-) tip

Astrálka
09. 05. 2001
Dát tip
* u básnika je to ale vždy autosugesce :-) * nedá sa nič robiť, pokazím ti svojím tipom to pekné číslo 11

Bacil
09. 05. 2001
Dát tip
Astrálko, číslo 11 má něco do sebe, ale já třeba jsem ho vždycky vnímal spíš negativně - naopak moje šťastné číslo bylo 13. Ale co se týče Hermítka, tam to zas může být jinak.

Astrálka
09. 05. 2001
Dát tip
* Bacil, ale uznaj, že som ti tú trinástku umožnila :o)))) * máš pravdu, hermit, je proste číslo ! :o)

Bacil
09. 05. 2001
Dát tip
Tak jo... tedy nejen kvůli Tobě, Astrálko, ale když si to přečtu znovu a pozorněji... zkrátka dneska mě to nějak oslovuje mnohem víc než při prvním čtení, takže tomu přece jen i otipím... a třináctka bude na světě...

Bacil
09. 05. 2001
Dát tip
Tak jo... tedy nejen kvůli Tobě, Astrálko, ale když si to přečtu znovu a pozorněji... zkrátka dneska mě to nějak oslovuje mnohem víc než při prvním čtení, takže tomu přece jen i otipím... a třináctka bude na světě...

JiKo
06. 05. 2001
Dát tip
I ty jeden antifeministo :-)))) Pobavils' :-)

LILINKA
02. 05. 2001
Dát tip
Tak teda .............. nemám slov. Skvělé !!!

Verita
02. 05. 2001
Dát tip
tahle se mi, ze všech Tvých básní, obzvlášť líbí...

ady
02. 05. 2001
Dát tip
Au, tip.

Yeziiinka
01. 05. 2001
Dát tip
... uff

ochechule
29. 04. 2001
Dát tip
klákafko!!! MTL ;o)))) ~~~~~~~☼♥☼~~~~~~ vycpávání še nekonááááá:o) stejskalo by se mejm chaluhám:o)))

ulita
27. 04. 2001
Dát tip
hermi: lehká paranoia, já tam tu válku vidím...přišlo mi to takové...takové nepřátelské. jak říkám - lehká paranoia.

hermit
27. 04. 2001
Dát tip
ulita: ale jo, dá se to třeba interpretovat i jako válka, ale taková spíš vnitřní , sebedestruktivní... každej vidíme to, co vidět chceme, no jo.. nebo potřebujeme... nebo musíme...

ulita
27. 04. 2001
Dát tip

Janis
27. 04. 2001
Dát tip
* * * * * ...

Print
26. 04. 2001
Dát tip
...*!!! *!

rire
26. 04. 2001
Dát tip
uof, ************************************************************************ !!!!!!!!!!!!

Dany
26. 04. 2001
Dát tip
*

Pája
26. 04. 2001
Dát tip
*

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
Hermítku, nezlob se, ale zrovna tahle jde trochu mimo mě. Jedna z mála Tvých, kterou nechám bez tipu.

Pája
26. 04. 2001
Dát tip
omlouvám se že nejsem schopná nic napsat cítíš se jako plaz? ;-) plazivec? my ženy?

Ostrovidka
26. 04. 2001
Dát tip
... nedivím se ničemuž!:-)*

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
Bacile, nezlobím se a jsem rád, že to tak je, už jsem tě začínal podezírat z nekritičnosti a jak víš, nedostatek pravdivých ostnů od druhých je smrtí pro básníka... ;-)))

kafka
26. 04. 2001
Dát tip
Hermítku, nezlob se, ale zrovna tahle jde úplně do mě. Jedna z mnoha Tvých, kterou nenechám bez tipu. ****!!!! (jen mě nepodezírej z nekritičnosti, jo? :)) já si na tě počíhám a až napíšeš úplně trapný eklefrch (nedejbože!!!), tak si tě s chutí zkritizuju! :))))) Ještě neumíííííííííreeeeeeej plííííííííííííííííííííííís!!!! Tohle je pravda a nic než pravda!

Šílená
26. 04. 2001
Dát tip
to je fajn hermite že nestojíš o hlubší kritiku...ani bych nebyla schopná:o) ~*~

Je to přinejmenším zajímavé, ale nějak nevím, o čem to je. Některé básnické pocity se zřejmě sdílet nedají...

Vojtek
26. 04. 2001
Dát tip
divíme.... nekriticky *!

ulita
26. 04. 2001
Dát tip
alibisto! války vedou muži!

Vio
26. 04. 2001
Dát tip
Hermite!!!!!!!! Jsem zasažen... TIPík!!!!!!!!!!

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
ulito! ty liško jedna! :-))))) dyk to přece vůbec neni vo válce!!! :-))))) to je přece vo tom, jak jste vy ženštiny krásný a neuvědomujete si, co nám tím působíte...;-) a díky všem!

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
Hermítku, mně se to téma docela líbí, i ta báseň, vracím se k ní, možná ji teď rozumím přece jen trochu líp... ale ten tip Ti fakt nedám - a díky, že to s těmi tipy tak bereš.

Wopi
26. 04. 2001
Dát tip
Fakt - a ještě se divěj.

kafka
26. 04. 2001
Dát tip
já se nedivím......! :))

kafka
26. 04. 2001
Dát tip
...... snad to nebyla hlubší kritika, o kterou autor ZASE nestojí... :))

milášku, za tohlento ti tipoulínečíneček nedáčkuju, něněně... ---šiši

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
opravdu ne, šišlánku...? to je ale opravdu roztomilé...:-)

šišlimišli!!!!!!!!!! a ně a ně a ně, vůbeč ťomu něložumím, tady še šňať ťipolínečíčkuje žadalmo či čo??? jóó, dyby ši byu vouanžovej nebo lůžovej kuálíček, tak to by šňať šlo, ale helmítek píše móč šložitě.... auvajš :-(

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
šišlavče, okamžitě se odloguj a zapomeň se!!! :-)))))))))))))))))))) no viděli ste to někdo, už něco takovýhodlenc někdy?? :-))

Vojtek
26. 04. 2001
Dát tip
Hermit jasně, že viděli... pomiliontý :-)))

kafka
26. 04. 2001
Dát tip
no to teda.... no to snad ani.... no to je trošku moc i na mě!!!! neviděli hermite! všichni šišlavci se můžou jít vycpat! Na pudlinečka nemaj!!!!!!!!! ten ať se jde vycpat stonásobně! takhle ti zaneřádit dílo....... fuj......

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
ještě že tady funguje okrašlovací spolek počestných paniček windsorských, snad tady už brzy omete prach... :-)))))))

ochechule
26. 04. 2001
Dát tip
u tebe mě už neudiví nic:o)! ... a ochochoch odpusť také tlochu šišlám...ale mi ochechule nemáme v tlamičce uzpůsobeno plo "r". tak to abych se šla asi taky postavit k budoucím vycpávaným lekvizitám? ach jo kafko ptáčku milovaný...lána pod pás:( ~žbluňk~

kafka
26. 04. 2001
Dát tip
ochechulko moje milá, neberte mě, lidičky vážně, to néééé, plošíííííímmmmm ................****************************************************************************************************************** ************************************************************************************************************ ************************************************************************************** ********************** *** ************************************************** ***************************** * plošíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím..................................................

tOjik
26. 04. 2001
Dát tip
rOzhodne TIP ta ta ta a sou mrtvi

Astalavista
26. 04. 2001
Dát tip
Už se vůbec nedívím, že se diví...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru