Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

filozofické

02. 03. 2007
2
14
2166
Autor
Nečech

Kdo neumí mluvit,

ať raději mlčí - říká

Západní mudrc.

 


14 názorů

makros
25. 11. 2007
Dát tip
možná prohoď dílo za prolog...:-) M.

Nečech
07. 04. 2007
Dát tip
Je to vskutku - až na vsuvku uprostřed - pouze nová formulace staré Wittgensteinovy myšlenky (tractatus). Ano, je to také kritika haiku-mainstreamu, který si libuje v emotivním nonsensu. Děkuji za t, ačkoli pro mě nemají velký význam.

Nečech
07. 04. 2007
Dát tip
Je to vskutku - až na vsuvku uprostřed - pouze nová formulace staré Wittgensteinovy myšlenky (tractatus). Ano, je to také kritika haiku-mainstreamu, který si libuje v emotivním nonsensu. Děkuji za t, ačkoli pro mě nemají velký význam.

Paulart
08. 03. 2007
Dát tip
Pohanková výplň uvnitř je jen pro neviňátka New Age. Stejně jako vonné tyčinky, virguľky, zvonečky, čajíčky, mantřičky a jiné čarodějnické nářadí. Oč lepší je přesně mířenej - tip!

Houslistka
08. 03. 2007
Dát tip
Dement kráčí krajem zasněn, cigárko si připálí. Hlouposti on rád. A jasně. Cení dásně do dáli. Jeho mysl zvolna hasne, jasnozřivě nechápe myšlenku své nové básně - paradoxem překvapen.

Paulart
07. 03. 2007
Dát tip
Ty jsi pila, viď? Asi nějaký silný čaj. Prostě rozdávám tipy. Protože mi jsou k smíchu, tak je dávám každýmu. Tak.

Paulart
06. 03. 2007
Dát tip
Připomíná mi to úvahy Wittgensteina: "Co lze ukázat, nelze říci". Spíš jistá teze, než haiku. Taková rána mezi oči rozcitlivělým haikuistům. Možná se budeš divit, ale dala jsem se do smíchu, protože předtím jsem četla samá haiku o měsíci a noci na www.haiku.de. Tak když to takhle zabralo, dám Ti t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru