Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váham

26. 04. 2001
3
0
1517
Autor
Sýkorka

Príprava na Sýkorku... :o)

Možno som si ťa nakreslila doprostred ohňa plamienok po plamienku pálivá bilancia na váhach, ktoré (si ma) nevážia, už ani odvahu rozbaliť slová Odvážim sa odvážiť aj tvoju prevahu (poddajne a neúplatne) A to, čo zaváži(m), raz nezaváha.
NoHead
03. 05. 2001
Dát tip
Ak mozem ... tak ja by som to ani nevidel v nespravnej farbe ... skor to bol nanic papier ... alebo oboje ... najskor. A tiez by som nevravel ze inde ako v sebe nic nenajdes ... ale rozumiem ti, tak ako viem. Inak plamienok po plamienku je ozajsky moc skvely obraz.

Silvinka
03. 05. 2001
Dát tip
NoHead: ono asi nič nie je nikdy čierno - biele, ty to vidíš také aké to ja nikdy vidieť nebudem, pretože som kreslila. Ale vidíš to aj tak z mojich úst, takže možno... Dík :o)

Silvinka
02. 05. 2001
Dát tip
Ja som neprestala kresliť, len som kreslila nesprávnou farbou, gumu nezodvihla moja ruka a mlčanie som si neprosila. Vieš Bixi, tých možno je príliš, odpovede nepotrebujem, ani ich nemám, ani neviem prečo... Určite hľadať iba sama v sebe, inde nič nenájdeš... Ešte že Ťa mám!

Bix
01. 05. 2001
Dát tip
Možno si nemala prestať kresliť, keď to ešte nebolo dokončené, možno si nemala váhať, možno si nemala čakať, možno si mala hľadať iba v sebe, možno čakať, váhať, prestať...dýchať...sama...nie sama...

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
Nezaváham a tipujem, Silvinka.

Naso
26. 04. 2001
Dát tip
slovkohra s nehmatateľnou hmotnosťou... Zaujímavé. Ale mne sa aj tak najviac páči to kreslenie (plamienok po plamienku) do ohňa!

xpired
26. 04. 2001
Dát tip
Jééé, to je hezkýýý! Mile jsi mne překvapila.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru