Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pozdně odpolední

03. 03. 2007
4
7
1242





Okolo stolu ubíhá cesta do polí
Přestalo pršet
Déšť slunce pro dnešek neskolí
Domeček z ubrusu před hrnkem kávy zamyká
Věšák je funebrák
Smuteční hosty přepadla panika
Skrývám ve skříni stínítko od lampy
Padá mi do čela
Nosím ho pod šaty
Jen tak si připadám bezmála dospělá


7 názorů

A tak. Smutnit netřeba, on ten vývoj byl myšlený i na "dceru", která toho v sobě má tuze, tak jsem si ji schovala na později. Takže šuplíky vysypat! (jakože jarní úklid :)

Panejo, asi působím mladistvě!:) Je to poněkud smutné, ale to není vývoj, to je návrat k lepším včerejškům (Pozdně odpolední je prastará, napsala jsem ji asi tak někdy v tvém věku:), jen mi jí přišlo líto, jak tam tak ležela v šuplíku se školáckým závěrem). Za tip dík! I za špehování...

To jsi vykouzlila atmosféru. Líbí se mi to, celým tím běží úzká cestička, obrazy mají v sobě křehkost. "Věšák je funebrák..." - je zajímavý zlom v celém textu. * Baví mě sledovat jak se Tvoje poezie vyvíjí. akorát nevím, proč jsem si předtím myslela, že jsi mladší než já :)

Fouckault
04. 03. 2007
Dát tip
do čela - dospělá.. ta tím jsi to shodila.. koho by po tomto školáckém závěru ještě bavilo něco v textu hledat..

nonamebeast
03. 03. 2007
Dát tip
pěkná, smutná leč, líbí:-)tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru