Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vod(ní) odrazy

04. 03. 2007
7
23
5351
Autor
Milly

4.3.2007 v 6 něco hodin

Nejsem svá.

Připadám si
jen jako odrazy
na hladině.


První, druhý, druhý, první...


Zatraceně...

Co když nade mnou
jednou budete stát

oba najednou?


23 názorů

Milly
19. 03. 2007
Dát tip
Lenko, jasně, že živí... a hmotní...... :-) aspoň ještě nedávno byli.. :-)) Hravost je u mě občas přítomna, jen nebývám uvolněná zůsobem poňoukajícím ku psaní něčeho vhodnějšího i sem... než jen pro mě.......

Lakrov
16. 03. 2007
Dát tip
Pokusme se provést důkaz. Jako se to dělávalo ve škole. Zvolme některou z mnoha method. Indukce? To se pro tuten případ asi nehodí. Zkusme tedy znegovat a posuďme výsledek. Bude nás znepokojovat nebo naopak (budem znepokojovati my jej). Kdo koho? Co je výsledek a kdo jsme my? Jsem nesvá. Nepřipadám si ... Jsou ti (oba) dva živí nebo virtuální? Kam se ztratila dětská hravost? Stýská se mi po ní. Jenže za to Ty nemůžeš.

kminnek
09. 03. 2007
Dát tip
ahojky, po dlouhé době ale líbí

Možná se tam objevíš 2 krát...jednou s kladnou tváři svých vlastností a podruhé s zápornou...ale asi jsem to blbě pochopila:-)

Milly
06. 03. 2007
Dát tip
Tiche_more... jak můžu být 2 odrazy najednou, když jsem jen jedna? .-)

Print
05. 03. 2007
Dát tip
***

Pěkné:-),ale myslím,že kdyby stali oba nademnou byla bych méně svá,než za normalních okolností.

darksky
04. 03. 2007
Dát tip
t* pohladilo mivam stejne pocity obcas, o tom by se dalo napsat milion slov a porad by jsi to spravne nepopsala vcitil jsem se do znameho

satannáš
04. 03. 2007
Dát tip
Ju. T

líbí :-) t*

Milly
04. 03. 2007
Dát tip
tak to trošku... už je jasnější, když si vzpomenu..., hm......, Ty si pamatuješ bytí stromem......? :-) zajímavé......

Nicollette
04. 03. 2007
Dát tip
:o))) je to jako být stromem :)

Milly
04. 03. 2007
Dát tip
Ty jo........., a jaký to je, když se to člověk pokusí popsat slovy? .-)

Nicollette
04. 03. 2007
Dát tip
NIC znamená že se není čeho držet, je to stav, který tu byl ještě před počátkem světa a jediné co ti zbývá je se uvolnit a padat do ticha mezi slovy :) a uchovat si každý prázdný okamžik této zkušenosti... :)

Milly
04. 03. 2007
Dát tip
Asi proto se mi líbí dost těch Tvejch..... :o))

Milly
04. 03. 2007
Dát tip
zenový..... to mi něco říká......, já ještě neviděla žádný "pro sebe"... a co tam znamená to "Nic"? :-) jenom jsem trošku upravila vyjádření- maličko.., význam je ale tak divnej, jak mě v tý kuchyni, když jsem si dělala rybíz s tvrohem, napadnul... :-)) já taky nejradši ty "divoký, neučesaný věci".

Nicollette
04. 03. 2007
Dát tip
zenový karty.... jsou moc krásný no právě.... já vždycky říkam - nemysli, nebo něco vymyslíš.. bbost to je v tý chvíli kdy začneš o věci přemýšlet :) ó ani já nevím

Milly
04. 03. 2007
Dát tip
Ty jo, Nicollette....., co máš za karty? Nevěděla jsem, že se dá vytáhnout i něco takovýho... Tohle mě jenom tak napadlo.. po probdělý noci...- když o tom přemýšlím, přijde mi to jako blbost.... ale děkuju...., i když nevím pořádně, proč vlastně jsi.......

Nicollette
04. 03. 2007
Dát tip
nebudu se pokoušet o žádnou úvahu jak by to mohlo být, jako tady kolegové :) včera jsem si vytáhla kartu...... NIC ... velké černé NIC..... v tom by ses na hladině neodrazila * * *

nonamebeast
04. 03. 2007
Dát tip
to pak bude uno problemo grande,buď svá

dis moll
04. 03. 2007
Dát tip
To si budeš připadat ještě méně svá, hádám.

dis moll
04. 03. 2007
Dát tip
To si budeš připadat ještě méně svá, hádám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru