Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘÍLIŠ DEKADENTNÍ VEČÍREK ANEB JSME OPRAVDU PROKLETÍ!

06. 03. 2007
0
25
3285
Autor
Mabi

V úterý 13. března 2007 se uskuteční premiéra pořadu s názvem: Příliš dekadentní večírek aneb Jsme opravdu Prokletí v Čajovně Romantinka, Bořanovická 527/1 (roh s ulicí Vršní), Praha 8-Kobylisy (www.volny.cz/romantinka/). Pořad začíná v 19 hodin.

V pestré lyricko-epicko-hudebně-milostné férii na diváky čeká pásmo nejen zhudebněné poezie F. Villona, Ch. Baudelaira, A. Rimbauda, P.Verlaina, S. K. Neumanna a Jiřího Karáska ze Lvovic, ale také pikantnosti z osudů těchto výstředních a jedinečných umělců, na které školní učebnice tak rády zapomínají a které Martina Bittnerová naopak velmi ráda připomíná.

 

V programu vystoupí kromě Martiny Bittnerové i Jana Rubešová v roli recitátorky a rovněž písničkář Zbyněk Zeman.

Všechny srdečně zveme!

Martina Bittnerová

www.webmagazin.cz

 

Zbyněk Zeman

http://www.volny.cz/zeman.zbynek/

 

Jana Rubešová

http://www.jana.termiter.cz

 


25 názorů

Mabi
22. 03. 2007
Dát tip
Wee-jasně přijď. Tak to chce navazovat kontakty a přátelství.-) Je blbý, když je člověk v cizím městě...Taky jsem to zažila.-( a několikrát.

Wee
21. 03. 2007
Dát tip
Mabi, bydlím v Bohnicích a osobně neznám vůbec žádného písmáka z Prahy...toto byla moje první písmácká akce, jsem na P.asi 3 měsíce...všimla jsem si té další akce, určitě ráda přijdu zase:-)

Mabi
21. 03. 2007
Dát tip
Wee,ty tam bydlíš? Já shodou okolností v Ďáblicích a celkem nikoho tam neznám.-) Ale ta čajovna je pěkná a v květnu tam budeme mít další pořad. A děkuji za pochvalná slova, přetlumočím je kolegům.

Wee
21. 03. 2007
Dát tip
Bylo to fajn, pěkná atmosféra, humor, atd... a navíc jsem poznala příjemnou čajovnu blízko svého bydliště, o níž jsem neměla tuchu.. takže děkujúú za večer :-)

Mabi
19. 03. 2007
Dát tip
Uskutečněný pardon.-)

Mabi
19. 03. 2007
Dát tip
To já vlastně taky.-) Jinak zde je reflexe na uskutečnění pořad: http://www.webmagazin.cz/index.php?stype=all&id=5736

Milly
19. 03. 2007
Dát tip
To jsem zvědavá! :-)

Mabi
16. 03. 2007
Dát tip
Milly- díky moc za slova chvály a my děkujeme,že ses na nás přišla podívat.-) Chystáme na květen na to samé místo další pořad.-)

Milly
14. 03. 2007
Dát tip
Krásný to bylo!!! Děkuju za pozvání............. :-))

Chraň bůh!

Mabi
13. 03. 2007
Dát tip
No diskuse se tu rozběhla zajímavá, tak doufám, že se potkáme dnes večer.-)

JiKo
08. 03. 2007
Dát tip
Grafo a jak se zapíše matematicky Grupensex?

JiKo
08. 03. 2007
Dát tip
Bude Roentgen? :-)

Milly
07. 03. 2007
Dát tip
Ach jo :-)) No, když si stěžuješ, že do čajoven choděj nenormální..., ukaž mi tu nějakýho normálního- ajestli nevíš, tak je to jedno, kde se to koná, protože jestli tu není nikdo normální, tak tam žádný normální lidi stejnak bejt nemůžou. :-)

No, když začneš větu slovem "tea", to se to těžko diskutuje, zejména v polemice o čajovnách... :) A koho pokládám za normálního? Inu... Nějaká jednodušší otázka by nebyla?

Milly
07. 03. 2007
Dát tip
Tea, Pišto, viděl jsi mě snad někdy v bílé šále, či snad v tmavém hubertusu? Jediný, co z toho mám, jaou brýle, kde se píše John Lennon, ale to m,i nepřejde až tak zvláštní... :-)) Víš co, Pišto? Zajímalo by mě, koho na Písmáku (mimo sebe) pokládáš za normálního.... .-)

Milly: To nevyvrací nic z toho, co jsem říkal.... :))))

Milly
06. 03. 2007
Dát tip
Ty jo, Pišto, víš přece, že já do čajoven taky chodím... ;-) skoro pořád..... A pozvánka mi přišla i mailem- zapíšu si- snad to vyjde... :-)

Nelži. Jednou jsem do čajovny potají nahlédl oknem, a žádnej normální člověk tam nebyl.

Mabi
06. 03. 2007
Dát tip
Ale to není žádná úlitba, ale v té chvíli, když jsme to vymýšleli, jsme jiný prostor k dispozici neměli. Je to jednoduché. Neděláme rozhodně akce pro nějaké bytostné intelektuály...Ale pro všechny, pro normální lidi.

Mabi
06. 03. 2007
Dát tip
Ale to není žádná úlitba, ale v té chvíli, když jsme to vymýšleli, jsme jiný prostor k dispozici neměli. Je to jednoduché. Neděláme rozhodně akce pro nějaké bytostné intelektuály...Ale pro všechny, pro normální lidi.

Chápu. Čajovna, to je jen taková povinná úlitba trapně malé hrstce salonních intelektuálů s lenonkami, bílými šálami, v tmavých hubertusech a s etnickým tlumokem přes rameno, žeano? Inu, když to musí být...

Mabi
06. 03. 2007
Dát tip
Čajovna říkám, v hospodě to bude příště.-)

Tak čajovna, říkáš.... :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru