Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6. března (...)

06. 03. 2007
17
36
3155
Autor
j. nick

já vim, vzdal sem to hned za startovní čárou... někdy to prostě nejde no... zvlášť, když je člověk blázen a hlavou se mu honěj hejna havranů...


    Kdopak asi dneska slaví?

    to už je mi vlastně putna,
    i když je to pravda smutná,
    píšu jen, když mě to baví.
   
    Neumím psát z povinnosti,
    mrak a stín když halí hlavu,
    dočasně se zmítám v stavu
    blbůstkářský neplodnosti.
   
    Rozjetej vlak zmizel v dálce,
    a po svých ho nedoženu,
    hnát se za ním nemá cenu.
    avox, tobě držím palce:)

36 názorů

j_i_r_i_k
02. 12. 2007
Dát tip
Tak jo, nevšímej si toho nervózního přešlapování, co slyšíš za dveřma, to jenom jeden jiřík čeká :)

j. nick
02. 12. 2007
Dát tip
nevim no, já netušim, co k tomu potřebuju za podmínky, nezbejvá mi než čekat, že to zase jednou přijde:)

j_i_r_i_k
01. 12. 2007
Dát tip
Hmmm, bohužel pravdivý... Takže jinak, co udělat, aby Tě zas bavilo blbůstkovat? :)

j. nick
19. 06. 2007
Dát tip
vona mě mrška vopustila o pár dní dřív, šestýho sem jenom z posledních sil naškrábal tuhle výmluvenku:)

podezdívka
19. 06. 2007
Dát tip
Škoda, že tě 6.3. opustila inspirace, zrovna na moje jméno. Ale i tohle dílko je pěkný :-)

haha.....jo:-)*

j. nick
18. 03. 2007
Dát tip
no jasný, esli si bosorka, tak to si eště batole:)

martinez
18. 03. 2007
Dát tip
no a já su eště mladá bosorka :o)

j. nick
18. 03. 2007
Dát tip
martinez, dík za pochopení:) (to mě na písmáku taky štve, všici si myslej, že je mi 24 a přitom já sem eště mladej kluk:D ) Pseudovílo, díky za úsměv a ocenění mých (pseudo)snah:)

martinez
18. 03. 2007
Dát tip
nejhorší je čtyřicet jedna... ba ne, kecám :o) nejhorší je písmák bo rok přidává! blbůstky jsou fajn ale ani ty nejdou na povel tak aby za něco stály... to chápu *

j. nick
16. 03. 2007
Dát tip
dvacet je v pohodě, třiadvacet je horší...:) ále, takovou jednu... no vlastně dvě, ale jednu víc... to je fuk:)

Amiška
16. 03. 2007
Dát tip
mně je právě dvacet...což je právě hrozný..hm..tak to by mě zase zajímalo koho ti to připomínám:)ale klině si to nechej pro sebe:)

j. nick
16. 03. 2007
Dát tip
nevim no, třeba sem někdy něco takovýho dám... no, myslel, na základě podobnosti:) (prostě sem měl pocit, když sem čet tvoje věci, že mi to někoho strašně připomíná, ty myšlenky a postoje a tak... akorát to tvoje mi přišlo trochu vyzrálejší:) ) neni zač, no mně už taky neni dvacet:)

Amiška
16. 03. 2007
Dát tip
to je právě škoda, já bych si moc ráda přečetla i ty psaný v těch temnějších stavech.. takžes myslel, že jsem rak?zajímavé, zajímavé, na základě čeho smím-li vědět? za gratulaci dík..už nejsem náctka..hnus

j. nick
12. 03. 2007
Dát tip
checht, tak teda zpětně přeju všechno nej:), i když mě to trochu překvapilo, tipoval sem, že máš narozky v červenci.. tak sem se seknul no:) nojo, neblbůstku, to je těžký, já neblbůstky píšu jenom v takovejch těch "temnějších" stavech.. a to sem pak radši dávat nechci, tady chci dělat nenáročný blbůstky pro pobavení..

Amiška
11. 03. 2007
Dát tip
musela jsem se kouknout, cos napsal den před mýma narozkama:) no hezký hezký..ale ráda bych si od tebe přečetla i nějakou "neblbůstku":) jinak za super melodii:*

si perfektný...že rozšírenie obzorov...si ma dostal:D

j. nick
08. 03. 2007
Dát tip
Usmáty, díky:) Jarmilo, taky děkuju, i za rozšíření obzorů :)))

můj bože - to jsem udělala já? No to jsem teda blb! POMOC - UPRAVTE TO NĚKDO, PROSÍÍÍÍÍÍÍÍM!!!!!!!!!!!

bože, to je škoda! na druhou stranu však platí: dobrého pomálu! - a že to tvoje bylo hodně dobrý!!! :))) ***************************************************************************************************************************************************************************............................

hehehe:D **** toto je najlepšie:D z tých, čo si mal:D

avox
07. 03. 2007
Dát tip
tak ať ty tvé dny co nejdříve pominou, pouč se z reklamy a nalej fernet!

j. nick
07. 03. 2007
Dát tip
njn, i muži mají "své dny", to se pak to legráckování nedaří... díky vám všem a to si pište, že zase brzy přijdu s ňákou ptákovinou:)

satannáš
07. 03. 2007
Dát tip
Škoda , byls dobrej , tahle je taky prima . T

Dolfiness
06. 03. 2007
Dát tip
Vždyť je to bezva. :) *

fanfán
06. 03. 2007
Dát tip
...jo...máš recht...*

avox
06. 03. 2007
Dát tip
Však já jsem se taky nezavázala, že zveršuji kalendář, ale zatím mi ty blbiny pomáhají vytěsňovat jiné, méně příjemné pocity...když si můžu vybrat mezi smíchem a pláčem, vyberu to první

Oldjerry
06. 03. 2007
Dát tip
tak mne napadá, že toho nemusíš litovat. Znám tu už pár případů tvořících stylem »ani den bez čárky«, ale buď to poznají a vzdají jako celkem nesmyslné omezení možnosti tvorby, zejména při volbě jednotématického seriálu...

nonamebeast
06. 03. 2007
Dát tip
tak kalendář letos nebude-e---to neva, stejně jsem se bavila-je fakt,že když něco děláš z povinnosti,je to jako za trest:-))jen si piš,co Tě baví a já přijdu číst,good luck (nebo si vybírej jenom jména,která se Tě dotýkají nějak tak,aby Tě to bavilo:-)víc)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru