Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bytost

09. 03. 2007
1
1
1088
Autor
Bafomette

kratičká věc jinak k přečtení na http://canny.obribroskev.cz/ego_sablona.php

projdete podchodem u metra Strašnická a pudete dál kolem outdoorovýho areálu, protože termín hřiště už se pro takový místa nedá použít.
za policejní stanicí uhnete doleva a dorazíte k restauraci U Kašpárka.
vejdete dovnitř a půjdete rovně kolem záchodů kolem schodiště až do hlavní místnosti, zabočíte doleva do samostatnýho boxu.
po levý straně je sníženej strop, jen takovej překlad udělanej prknama, pod ním jsou dva stoly a nad ním kus místa.
tak akorát na matraci, na který leží v teple bytost.
celý dny v polospánku jenom poslouchá hovory pod sebou.
občas se napůl probere do čtvrtspánku a do bloku si napíše pár slov.
v noci sleze dolů, má tam připravenou misku s jídlem.
sní málo, asi že nesmí přes den dolů.
dneska slyšela Karolínu, jak říká:
jeden můj známej jel autem odněkud a stopla si ho holka že chce do Prahy. tak ji tam odvez. za rok mu přišlo předvolání kvůli určení otcovství. jeho žena, se kterou už měl dvě krásný děti, se s ním okamžitě rozvedla, aniž by si nechala cokoli vysvětlovat.
při vyšetření se přišlo na to, že je už odmalička neplodnej.

1 názor

synáček
09. 03. 2007
Dát tip
T :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru