Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po hvězdách

27. 04. 2001
4
0
1837
Autor
miklunka

Toulám se po nebi váhavým krokem opatrně našlapuji na hvězdy Mléčné dráhy... A je mi bílo a trochu studeno Měsíc se na mě dívá měkkým pohledem a tam někde v dálce se Slunce usmívá a jasnými teplými paprsky zdraví druhou polovinu zeměkoule... Nad Evropou ale svítí Měsíc- (je noc...) (Toulám se po nebi váhavým krokem našlapuji na cípy hvězd -píchají mě do nohou... Myslíš že mi mohou ublížit?)
Krel
04. 01. 2003
Dát tip
:-)) to nevím...

parchant
22. 12. 2002
Dát tip
píchnutí hvězdou do chodidla způsobuje otravu , která je podobna účinkům psychedelických (tedy vědomí rozšiřujících) hub , či rostlin a bylin , jež používají a celá staletí používali indiánští , asiatští či afričtí šamani , pro výlety z těla a pro rozhovory s duchy a taky s hvězdami .no ale každý cíp každé hvězdy má jiný účinek , ví kdo který je pro básníky ?

miklunka
22. 12. 2002
Dát tip
hmm...to je celkem hezky vysvetleni :o))) koukam na datum kdy jsem se ptala...je to davno ale i tak diky!! :o)

hvězdy...jsou jako lidi *

dablik008
29. 04. 2001
Dát tip
Albi, ja viiiiiiiiim, ja viiiiiiiiim...tady na Pismakovi jsou naopak takovi lidickoove, co dokazou bolavou dusicku pohladit...a to je dobre...

miklunka
29. 04. 2001
Dát tip
Albireo:Dík..těšim se až se tam nahoře potkáme:)

dablik008
28. 04. 2001
Dát tip
nemuzou ti ublizit...doufam... to co tady napsal djBoss je ale podle me trochu vedle...

Albireo
28. 04. 2001
Dát tip
Spřízněnko volbou, to se na té obloze jednou potkáme, až se zatouláš k hlavě Labutě. A abych nezapomněl - ťap! Belzebube008, hvězdy neubližují (ledaže by bouchly jako supernova), ubližují lidé. Naštěstí jen někteří, a tady na Písmákovi jich moc není. **

djBoss
27. 04. 2001
Dát tip
moc se na hvězdy nedívej a hlavně nehledej tu svoji! Vůbec se nani nedívej,brzy by jsi zemřel... Někoho by to asi zabilo. No a taková hvězdná akupunktura ti neuškodí a na nožičkách už vůbec ne!

djBoss
27. 04. 2001
Dát tip
Víš, že tahle báseň děsně mrazí a píchá a nejde to přestat! Kdopak tě to předal? Kdopak to ztratil a už to nemůže najít. Takže tedy:každý chvilku tahá pilku! Já jsem fakt šíleně popíchaná!!! BRRRRR...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru