Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Medlov 07 - předběžná oňuchávka

12. 03. 2007
1
40
4090
Autor
papouch
Hele lidi jeli byste na Medlov? Někdy na přelomu červenec / srpen? Tak od čtvrtka do neděle?

Kdo neví ať si najde v mých dílech starší upoutávky na Medlov

A kdo je líný - Medlovský rybník se nachází asi 12 km severně od Nového Města na Moravě, je tam (auto)kemp, stany a stánek s pivem a buřtem, všude kolem les,  v okolí hospod a výletů . nádhera, večer ohníček + buřty + hulákání u kytar ..
Kdo tam kdy byl tak  nezapomněl...
.-)

Kdo by jel, tak pípněte do kritik...


dodatek
vypadá to na
19. - 22. 7.
nebo
26. - 29. 7.

40 názorů

Vojtek
04. 07. 2007
Dát tip
Vojtek....1ks

Zeptej, Karle, zeptej.

Zbora
19. 03. 2007
Dát tip
Zeptám se :o)

A vůbec, to se ti blbouni nemůžou nejdřív zeptat, než začnou plánovat tu svojí šílenost? Z celýho širýho roku to musej uspořádat zrovna když já mám... tu svoji věc? Nemůžou se sject v lese dejmetomu čtvrtýho ledna???

Možná kdyby vyslali jednoho voleného zástupce...?

Zbora
19. 03. 2007
Dát tip
Ono to bude složitější...hraju na Czechtekku...a 50 000 teknařů se ti na zahrádku nevejde. Jdu to pořešit.

Nejlepší ovšem bude nechat františky doma. Stejně jsou dobrý tak leda na vánoce. Kdo by to taky pálil v létě, žeano....

Mno... Buď vezmeme frantíky s sebou, aby se veselili též, nebo je vezmeme s sebou, a sežerem je. Nakonec, národ, co pojídá žáby a šneky si nezaslouží nic jiného.

Zbora
19. 03. 2007
Dát tip
Zbora, hlava dubová, žila v přesvědčení že je to červen...a ono to červenec. Zapékaná situace.

Pišta Zboru vezme, ovšem pouze v případě, že odvolá obedněné frantíky, neb sám dobře ví, že onen druhý termín je velmi, velmi Piští záležitostí, na které Zbora nesmí chybět....

Celebrian
18. 03. 2007
Dát tip
je to peklo, je to peklo...kdyby se stala nějaká divná náhoda a já nebyla v Maďarsku, či na Ukrajině (to myslím vážně, žádná sranda:-))...tak bych se ráda připojila

sk8ergirl
18. 03. 2007
Dát tip
no jo a kdo vezme do auta mě...mně jsou teda ty termíny jedno celkem, ale klidně se přikloním k většině ohledně toho prvního

Zbora
18. 03. 2007
Dát tip
Když mě Pišta vezme do auta, tak přijedu...ovšem pouze v prvním, tj. horním termínu. V druhém totiž přijedou francouzi s bednama.

silence
18. 03. 2007
Dát tip
to nevypada vubec zle :)

Dero
14. 03. 2007
Dát tip
Ano, ten druhý termín je absolutně nepřijatelný!

A jéje. Teď jsem si uvědomil, že ten druhý termín je absolutně nepřijatelný.... :(

Garth
13. 03. 2007
Dát tip
Jestli se to nebude krýt s LARPem, Garth i Lee pravděpodobně pojedou!

kassiope
13. 03. 2007
Dát tip
Tak když už se napsal Martík, tak bych taky jela + lepší ten druhý víkend.. mám to taky kousek :o))

Marthin
13. 03. 2007
Dát tip
Je to daleko, ale Medlov blízko..piš si!

Kastel
13. 03. 2007
Dát tip
já jo

Tak nějak.

papouch
13. 03. 2007
Dát tip
kdyby Pámbů v Ráji Evě a Adamovi blahosklonně pravil "...a z tohoto zakázaného stromu si trhejte jablek jak se vám zlíbí na kolik vám budou síly stačit!" tak bychom tu nebyli, že? .-))

Papouchu ty seš opravdu zlej, záštiplnej člověk! Jak si teď asi máme užít planého plkání, když jsi to dovolil, ba nabádáš k tomu? To je nějaká spravedlnost, todleto? Fuj.

papouch
13. 03. 2007
Dát tip
díťó a Piští - tak to v tom případě se tu rozkecejte co nejvíc ;-))

pišto, jó, zastřihovat - hezky dokulata a domalinkata, aby se s tím hezky parkovalo; a jak se pěstujou řidičáky víš? papíku promiň, ale zas touhle poznámkou jedu zas o trošku víc, tak se snad počítám :)

Ale kdyby sem psali ti, co nepojedou, tak by se vylučovací metodou dalo zjistit, kdo pojede, přeci.

Krokodýl
13. 03. 2007
Dát tip
pokusím se....:o)

papouch
13. 03. 2007
Dát tip
volejem, ole :-)) a už dost keců :-) ať se sem fakt píše jen kdo by jel

Zalejvat volejem, pochopitelně.

papouch
13. 03. 2007
Dát tip
zalejvat nééé!!! Nebo zrezne.. tajak moje Trůdy n.. hlavně podběhy a blatníky .. a do prahů se raději nedívám ... .-))

dítě: To pro to taky musíš něco udělat: najít zemínko, zasadit, zalejvat, zastřihovat.....

JiKo
13. 03. 2007
Dát tip
Já chci každej rok a každej rok mi to nevyjde:-)

až se mi taky začnou rodit auta jako hufnáglovci, tak... tzn. až naprší a uschne... a ono naprší a uschne zcela určitě... chci tím vším říct: viz skejt

StvN
12. 03. 2007
Dát tip
Asi jo, když nepojede papouch.

sk8ergirl
12. 03. 2007
Dát tip
když to vyjde a tááák...znáš to :)

Mno... Co se nám urodil automobil, je to cestování nějaký snesitelnější...:)

Dero
12. 03. 2007
Dát tip
Minimálně na otočku bych rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru