Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červená a zelená v uličke

Výběr: Print
12. 03. 2007
11
29
3127
Autor
Renas

My Bloody Valentine

nedávaj si tú pesničku za klobúk

s červeným perím

keď kráčaš zelenou ulicou

a do klopy ti vlietajú drozdy

celé čisté od popola

s discmanom na ušiach

si ani nevšimneš ako zíva plechový smetiak

a že stromy ti mávajú nad hlavou dopismi

od dávneho priateľa


29 názorů

per_zay
18. 03. 2007
Dát tip
hmmmm .... .... T

Mas pravdu Eva

Bleee:)

(závorka)
14. 03. 2007
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

Print
14. 03. 2007
Dát tip
Příliš mnoho poezie!:-)*

salomesr
14. 03. 2007
Dát tip
colchicum, ja ta zeriem:))) ani som vlastne nechcela mat velmi pravdu, ale ked ju uz mam, pojdem s nou vecer na pifco (cierny saris lubim:) pekny dnik:)

colchicum
13. 03. 2007
Dát tip
salomesr: je pol dvanastej v noci, chce sa mi spat, tak budem jasna - strucna: mas pravdu :)

ja som mozno ten menej narocny typ citatela, ci ako to, lebo mne sa to lubi:)

Je mi z vas zle..totalne dumky podvecerni kvoli tomu kto je lepsi..nikto nie je lepsi,ako to vobec mozte vobec skusat porovnavat..ved to je akoby ste porovnavali zehlicku a pstrosa... Ale je jasne ,ze zehlicka lepsie zehli a pstros vie rychlejsie behat. Renas mne sa paci.. Ahooooj

Bleeeeeeee***

Bleeeeeeee***

Bleeeeeeee***

Skafararix
13. 03. 2007
Dát tip
nevravim ze mame niekoho napodobnovat a uz vobec nie ze bratov cechov. fakt je mozno len ten ze na citacku prisli oni viac skuseni...my menej...nevravim ze slovaci nepisu kvalitne texty... a nepisem kriticke ohlasy len preto ze sme sa na niecom dohodli...ziadne konspiracie... toto proste dla mna nie je prilis dobra basen a za tym si stojim a Salome prepac ale akysi naznak metafor typu "smetiak ziva" mi zdaleka nestaci...prilis malo na basen.

Norsko 1
13. 03. 2007
Dát tip
já bych v češích vzor nehledal, jděte vlastní cestou, bratři slováci :-)

salomesr
13. 03. 2007
Dát tip
ved mne sa Cesi ukrutne pacili, napr. Zbora sa stal okamzite mojim oblubenym basnikom (o prednese vobec nemusime diskutovat, to bolo maximalne jasne, kto vie svoje basne podat a kto nie) ide mi len o to, aby sme apriori teraz ku vsetkym nasim textom nepisali "malo poeticke, velmi opisne" kukni sa na belove (dunajove) texty - on je v svojej poezii minimalne poeticky, a napriek tomu ma dobre texty pjekny den vospolok:)

colchicum
12. 03. 2007
Dát tip
haha, a "zdrb_kolegu_system".. no, ak to pomoze.. :-)

colchicum
12. 03. 2007
Dát tip
salomesr: napriklad odo mna nedostanu cesi vyssiu znamku za poetiku alebo za styl -- bola si tam, tak si videla, akym smerom idu.. takym trochu do surrealna. co ja mam sice velmi rada, ale neznamena to hned, ze budem tvrdit, ze pisu lepsie ako slovaci. pisat vedia aj nasi dobre. o nic horsie ako cesi. ale nevedia to podat. VSAK NEJAKA ARTIKULACIA! PREDNES! NAUCME SA S TYMI BASNAMI AJ VYSTUPOVAT!

salomesr
12. 03. 2007
Dát tip
:)

Renas
12. 03. 2007
Dát tip
:))) to je mile:) dobru noc

salomesr
12. 03. 2007
Dát tip
vies, teraz zacne na pismaku trend - zdrb svojho kolegu vramci zvysovania kvality nasich prispevkov ak si totiz zachytil vcerajsiu pismacku debatu, sme vraj na ovela nizsej urovni ako nasi bratia Cesi, zucasnivsi sa sobotnajsej party jeden mudry z nas - Slovakov - povedal, ze Cesi su menej opisni a viac poeticki takze komenty typu skafovho sa tu uz mnozia ako pocas sexualnej revolucie dobru:)

Renas
12. 03. 2007
Dát tip
ale... malo opisu:))

salomesr
12. 03. 2007
Dát tip
ee, pre mna poeticke dost (smetiak ziva, stromy mavaju dopismi - metafor az az) lubi

Renas
12. 03. 2007
Dát tip
som doma nemal vaacej poezie... co spajza dala

Skafararix
12. 03. 2007
Dát tip
Neoslovila...prilis vela opisu a malo poezie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru