Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit beznaděje

28. 04. 2001
0
0
1002
Autor
Celinka

Má cenu, by se zamilovanost změnila v milování? Nemá, protože nevidím žádný důvod. Celé je to jen hra na schovávání, která nemá žádný původ. Proč někoho milovat, když stačí být milována? Ty pro mě žiješ, ale já jen pro sebe. Nechci, aby láska byla mezi náma, potom štěstí světa bude jen pro Tebe. Dusíš mě tak moc láskou svojí, že Ti umírám a v náruči se Ti ztrácím. Naše těla už se nikdy nespojí, ale jednou snad se Ti zpátky vrátím. Teď dám se na útěk, Nemůžu už dál žít. Kolem sebe šířím jen smutek a zase volná chtěla bych být. Nemůžu se smát, nemůžu spát, nesmím se na nic ptát, nesmíš mi svůj život dát. Já jsem jen zlo, přízrak a špína, co obychází vzácné lidi. Už bzry zasype mě hlína, která plní svoje sliby. Ty však stále se mě dotýkáš, nejen prsty, ale celým tělem i duší. Srdce přede mnou snad už zamykáš, vždyť kyždý z nás to už tuší. Zneužiju Tvéjí něhy, proč stále je Tvoje duše ve mě? Topím se mezi dvěma břehy, které mocně svírá země. Chci být zase ničím, snad jen troskou, která drogám propadá, ale i násilí. Toužím ukazovat svou nahotu prostou, chci zažít rokoše, když oba budem opilí.
Cavalera
28. 04. 2001
Dát tip
ničím jseš a ničím zůstaneš .. to jen někteří kdesi pochytili pocit čehosi vyjímečného a jestli budeš troskou záleží jen na Tobě na drogy se vy ... na násilí taky .. ostatně nejintenzivnější násilí je to co pášeme sami na sobě .. ukazovat svou nahotu prostou? .. hm proč ne, když si myslíš, že někoho oslníš jen tím, že se svlíkneš a před slintajícím diváctvem dáš nohy do praku ... rozkoše v opilosti? .. jo jsou dobrý, ale jednou Ti stejně začnou lézt krkem ... závěrem? Dělej si co chceš, jestli na to máš, stejně Ti to jednou někdo pořádně vpálí do ksichtu ...

Mea
28. 04. 2001
Dát tip
Už sem několikrát přesvědčoval od sebevraždy (hlavně sebe) tak sem si řek, že bych měl jednou zkusit opak SKOČ, SKOČ, SKOČ ááááááááááá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru